کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک آلمانی تیم فوتبال لیورپول به دلیل اختلاف با هموطنش در این تیم تصمیم به ترک آنفیلد گرفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امره جان، تصمیم به ترک لیورپول گرفته و گفته می‌شود که در آستانه پیوستن به یوونتوس قرار دارد.

پیش از این کمتر رسانه‌‌ای به دلیل خودداری جان از تمدید قراردادش با لیورپول با وجود قرار داشتن در ترکیب اصلی این تیم اشاره کرده بود اما اکنون نشریه میرر انگلیس اختلاف نظر این هافبک ملی‌پوش با سرمربی آلمانی‌اش بر سر یک موضوع تاکتیکی دانسته است.

طبق ادعای میرر، کلوپ معتقد بوده که جان می‌تواند و باید به عنوان یک هافبک هجومی بازی کند اما این بازیکن آلمانی با او موافق نبوده و ترجیح داده که در پست تخصصی خودش به عنوان یک هافبک دفاعی بازی کند و همین اختلاف نظر سبب شده که جان ۲۴ ساله راه خروج از آنفیلد را در پیش بگیرد.

گفته می‌شود جان با یوونتوس قراردادی ۵ ساله به ارزش ۲۵ میلیون یورو خواهد بست و جای هموطنش سامی خدیرا را در این تیم خواهد گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.