سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت که هافبک این تیم در فهرست برانکو برای فصل آینده قرار ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا گرشاسبی درباره اعلام زمان رای محرومیت پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالاتی و اینکه قرار است ۱۰ خرداد رای نهایی اعلام شود گفت: هر آنچه به ما اعلام می‌شود ما صادقانه همه را به اطلاع هواداران می‌رسانیم تا مقداری از نگرانی‌شان کم شود. جابه‌جایی‌های زمانی دست ما نیست و به ما می‌گویند دوم و سوم خرداد و بعد از آن به زمان دیگری موکول می‌شود. برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات هیچ چیز معلوم نیست و کارهایی که ما باید انجام می‌دادیم بیش از آن را انجام دادیم. همه اسناد و مدارک و دفاعیات منطقی را پیگیر شدیم. در آخرین مرحله که در دادگاه CAS دعوت شدیم، نماینده‌های حقوقی باشگاه ریزه‌اسپور حضور نداشتند به دلیل اینکه قبلا ما رضایت و توافق آنها را مبنی بر عدم شکایت‌شان گرفته بودیم و در پرونده موجود بود. ما آخرین دفاعیات را توسط وکیل باشگاه انجام دادیم و منتظریم که ببینیم نظر نهایی چه خواهد شد.

وی درباره این موضوع که از بین بازیکنان فعلی پرسپولیس کدام بازیکنان برای تمدید قرارداد بلاتکلیف هستند، گفت: ۳-۴ بازیکن بودند که می‌گفتند ما می‌آییم و این موضوع به بعد از بازی با الجزیره موکول شد و بعد از آن هم بچه‌ها به سفر رفتند. منتظریم از سفر برگردند و پای میز مذاکره بنشینیم تا تکلیف مشخص شود و ما بتوانیم برای آینده باشگاه تصمیم‌گیری کنیم. کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و محسن مسلمان بازیکنانی هستند که هنوز تکلیف‌شان مشخص نیست. از این بین مسلمان آمد و با هم صحبت کردیم اگر چه این بازیکن در لیست برانکو نیست.

سرپرست باشگاه پرسپولیس که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد، در مورد قرارداد با بازیکنان جدید عنوان کرد: با توجه به محرومیت پرسپولیس، ما می‌توانیم توافقات شفاهی برای بعد از محرومیت داشته‌ باشیم و اگر اجازه بدهید این موضوع را بعد از رفع محرومیت باشگاه اعلام کنیم. از طرفی هم لیست ما خیلی جای خالی ندارد که بتوانیم بازیکن بگیریم.

گرشاسبی درخصوص قرارداد با با شیری گفت: با این بازیکن شفاهی صحبت و توافق کردیم.

وی در پایان در خصوص این موضوع که آیا برای تغییر زمان بازی برگشت مقابل الدحیل با کنفدراسیون آسیا نامه‌نگاری کردید، اظهار داشت: قبل از اینکه قرعه‌کشی صورت بگیرد، فدراسیون فوتبال با AFC نامه‌نگاری کردند که این بازی در شب تاسوعا است و انتظار ما این است که بازی زودتر برگزار شود. آنها پاسخ دادند که می‌توانید میزبانی را جابه‌جا کنید ولی این موضوع هم باعث می‌شود که ما فرصت میزبانی در بازی برگشت را از دست بدهیم. ما نگرانی از حضور هواداران فهیم پرسپولیس نداریم. مثل بازی ایران و کره جنوبی که ۲ سال پیش برگزار و ورزشگاه آزادی تبدیل به حسینیه شد، انشالله این اتفاق هم توسط هواداران پرسپولیس خواهد افتاد و جای نگرانی نخواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.