مهاجم ذوب‌آهن گفت: چند پیشنهاد خوب از تیم‌های داخلی و خارجی و حتی اروپایی دارم، اما در پایان فصل شرایط را بررسی می‌کنم تا یک تصمیم خوب بگیرم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مرتضی تبریزی پس از برتری ذوب آهن مقابل پرسپولیس گفت: بازی خیلی سختی بود و باد شدید در ورزشگاه نیز روی عملکرد هر دو تیم تاثیر گذاشته بود. پرسپولیس هم به عنوان قهرمان حضور داشت و تیمی که قهرمان شده، یعنی خوب است. خدا را شکر که برنده شدیم و سهمیه آسیا تقریباً قطعی شده است. انشاالله هفته آخر نیز برنده شویم و به نایب قهرمانی برسیم.

وی درباره شرایطش در پایان فصل گفت: قرارداد دارم، اما از تیم‌های داخلی و خارجی و حتی یک تیم اروپایی پیشنهاداتی به دستم رسیده که به دنبال آن هستم در پایان فصل یک تصمیم خوب بگیرم. ذوب آهن تیم خوبی است و دوران خوبی نیز در این تیم داشتم. به هر حال شرایط را می‌سنجم و شاید هم در این تیم ماندم.

مهاجم ذوب‌آهن درباره رویارویی با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: استقلال تیم خوبی است، ولی ما هم خیلی خوب کار کرده‌ایم. بازی خوبی خواهد شد و نمی‌توان گفت که کدام تیم صعود می‌کند، اما احتمال بیشتری می‌دهم که ما صعود کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.