مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی گفت که دیگر نمی‌داند چگونه بودجه این باشگاه را تامین کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم‌ «پویا»، باشگاه پارس جنوبی جم مدتی است با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و همین امر، گلایه اعضای تیم پارس را در پی داشته است.

بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در گفت‌وگو با تسنیم در این خصوص اظهار داشت: بازیکنان حق دارند. شب عید است و پولی به آنها ندادیم تا نزد خانواده‌های خود بروند. آنها مجبورند دست خالی به خانه‌های خود بازگردند که این خیلی سخت است. دوست داشتیم بازیکنان با دست پُر به خانه‌های خود بروند. البته سال آینده می‌توانیم مشکلات را برطرف کنیم.

وی درباره حل این مشکلات گفت: ما که در فوتبال اسپانسری نداریم و اگر اسپانسر هم باشد، پولی به باشگاه نمی‌دهد. حق تبلیغات محیطی و حق پخش تلویزیونی نداریم و دولت هم دیگر نمی‌تواند به فوتبال کمک کند. دیگر از کجا درآمدزایی کنیم؟ کم کم همه باشگاه‌های کشور به این مشکلات مبتلا می‌شوند. ما ۵۰ درصد از مبلغ قرارداد اعضای تیم و نیز بخشی از پاداش‌ها را پرداخت کرده‌ایم. از این لحاظ از بسیاری از تیم‌ها جلو هستیم، اما واقعاً نمی‌دانیم از چه راهی پول بیاوریم و از کجا بودجه باشگاه را تامین کنیم.

مدیرعامل باشگاه پارس در این خصوص که آیا مسئولان برای حل مشکلات باشگاه اقدامی کرده‌اند یا خیر، تصریح کرد: آنها قول‌هایی دادند، اما اکنون آخر سال است و بسیاری از شرکت‌ها با مشکل مواجه هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.