سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با الوصل از نظر امتیازی از دربی مهمتر است.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی دوشنبه پرسپولیس با الوصل امارات گفت: طبیعی است هیچوقت شکست در دربی خوب نیست. به هر حال این مسئله عوارض خودش را در زمین باقی می گذارد. این بازی برای همه مهم است. البته برای بازیکنان هم خیلی ساده نبود که در دربی شکست بخورند.

وی افزود: با این حال بازی با الوصل از نظر امتیازی مهمتر از بازی مقابل استقلال است. می خواهیم سه امتیاز را بگیریم و به مرحله بعد صعود کنیم. فرصتی برای غمگین شدن نداریم. نباید به خاطر یک شکست خودمان را غرق شده بدانیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: در بردهایمان مغرور نشدیم و حالا هم می خواهیم در آسیا بازی کنیم. بازی در این رقابت ها کلاس بالاتری نسبت به دیدار های داخلی دارد. می خواهیم پیروز میدان شویم.

برانکو در خصوص شرایط بازیکنان خود تصریح کرد: فقط شایان مصلح را به خاطر مصدومیت نداریم. او می توانست به ما کمک کند اما حالا نیمکت قوی داریم و روی آنها حساب می کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره شانس صعود تیمش به مرحله بعد، خاطرنشان کرد: تا جایی که من تجربه دارم، ۹ امتیاز برای صعود به مرحله بعد کافی است. تلاش می کنیم ۹ امتیاز را زودتر کسب کنیم. اینکه چطور و مقابل چه تیمی مهم نیست. باید زودتر دنبال ۹ امتیاز باشیم.

برانکو با اشاره به وضعیت تیم الوصل گفت: حریف با تمام انگیزه ظاهر می شود. آنها برای خود، خانواده و باشگاهشان بازی می کنند. آنها شاید به نوعی دنبال جبران دو بازی و باخت قبلی خود هستند. هر دو بازی مقابل نسف و السد را تماشا کردم. الوصل حتی یکی از گزینه های جدی قهرمانی در امارات بود.

برانکو در خصوص انتقاداتی که از وی بابت باخت مقابل دربی صورت گرفته است و همچنین ترکیب پرسپولیس، گفت: ترکیب کلی تیم تغییر نمی کند اما محسن ربیع خواه بازی نمی کند. فکر کنم حالا خیالتان راحت شود!

وی درباره اینکه هواداران از عملکرد ربیع خواه ناراضی هستند و رسانه ها تقصیری ندارند، افزود: درست است که می گویید هواداران از او ناراضی اند اما ذهنیت هواداران را رسانه ها ایجاد می کنند.

ادامه دارد...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.