سرپرست کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: با تمام هشدارهایی که داده بودیم برخی هواداران رفتار غیر قابل قبولی داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید فتاحی در خصوص دربی هشتاد و ششم گفت: فکر می کنم بازی خوبی بود و هر دو تیم نمایش قابل قبولی داشتند و استقلال هم توانست به برد دست پیدا کند.

وی با انتقاد از برخی هواداران گفت: متاسفانه از تماشاگران انتظار بیشتری می رفت و بارها هشدار دادیم که با حضور رئیس جهانی فیفا، آنها آرامش خود را حفظ کرده و از پرتاب اشیا و مواد محترقه جدا خودداری کنند اما باز هم تعدادی تماشاگرنما هشدارهای ما را جدی نگرفتند و کاری را که نباید انجام می دادند انجام دادند و این می تواند برای فوتبال ما ناخوشایند باشد.

فتاحی خاطرنشان کرد: نمی دانم چرا برخی ها چنین رفتارهایی را از خود نشان می دهند. حالا که همه بدنبال این هستیم میزبانی را دوباره بگیریم و بازی با تیم های عربستانی را در ورزشگاه آزادی برگزار کنیم این چنین رفتارها آن هم مقابل چشمان رئیس جهانی فوتبال بسیار تاسف آور است.

فتاحی گفت: از هوادارانی که با آرامش کامل به ورزشگاه آمدند تیمشان را تشویق کردند و بدون هیچ مشکلی ورزشگاه را ترک کردند ممنون هستم.

رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ در پایان خاطرنشان کرد: ما تمام تلاش خود را بکار بستیم تا بهترین روز را برای فوتبال ایران رقم بزنیم و امیدوارم توانسته باشیم این کار را انجام داده و موجبات رضایت اهالی فوتبال را بوجود آورده باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.