کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

استقلال و ذوب‌آهن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امروز حساس‌ترین بازی هفته بیست و دوم لیگ برتر از نظر شرایط جدولی در اصفهان و بین ذوب‌آهن و استقلال برگزار می‎شود. شاگردان قلعه‌نویی در نیم‌فصل دوم رویایی خود به رده سوم جدول رسیده‌اند و فردا می‌توانند از توقف امروز فولاد خوزستان استفاده کنند و با پیروزی بر استقلال با ۳۸ امتیاز به رده دوم جدول صعود کنند. البته استقلالی‌ها هم می‌توانند با بردن ذوب‌آهن در فولادشهر به بهترین و بالاترین رتبه خود در این فصل برسند.

بالاترین رتبه‌ای که شاگردان وینفرد شفر تا امروز در لیگ هفدهم داشته‌اند رتبه چهارم بوده است. آنها در هفته هجدهم و پس از تساوی با تراکتورسازی در تبریز به رده چهارم رسیدند اما توقف در برابر سایپا در آزادی آنها را به رده ششم فرستاد. با این حال یک پیروزی خوب ۴-۰ برابر پارس جم باعث شد تا استقلال شانس صعود به رده‌های بالاتر را پیدا کند. حالا آبی‌ها این فرصت را دارند که فردا با پیروزی بر ذوب‌آهن، ۳۵ امتیازی شوند و با توجه به تفاضل گل بالاتر از این تیم و سایپا، برای اولین در لیگ هفدهم به رده سوم جدول برسند!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.