سایت اسپورت اف‌ ام یونان تحلیلی با موضوع ملی‌پوش ایرانی تیم المپیاکوس آتن در آستانه بازی حساس جام حذفی برابر آاِک منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستوفر اوانگلاتوس، مفسر مطرح فوتبال یونان در سایت اسپورت اف‌ ام نوشته است: کریم انصاری‌فرد در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی یونان برابر آاِک در جستجوی اولین گل دربی است.

المپیاکوس امروز (چهارشنبه) بازی بزرگی و مهمی در ورزشگاه خانگی کارایسکاکی در مصاف با آاِک خواهد داشت و قرمزپوشان آتنی فقط به دنبال گلزنی و پیروزی هستند. مسئله مهم این است که المپیاکوس امروز انتظار بسیار زیادی از کریم انصاری‌فرد دارد. این بازیکن در فرم ایده‌آلی است و بهترین گلزن سوپر لیگ یونان با ۱۱ گل زده محسوب می‌شود. او کمک‌های زیادی به المپیاکوس در فصل جاری کرد.

مفسر یونانی در ادامه تحیلیل خود نوشت: کریم انصاری‌فرد می‌خواهد در این بازی حساس گلزنی کند، زیرا او هنوز در بازی دربی با پیراهن المپیاکوس به گل دست نیافته است. این دلیل و انگیزه‌ای برای انصاری‌فرد برای گلزنی در بازی مهم جام حذفی یونان است و اشتیاقش را نیز برای رسیدن به چنین هدفی پنهان نمی‌کند.

در انتهای این مطلب آمده است: گارسیا، سرمربی اسپانیایی در انتظار عملکرد خوب مهاجمان بین‌المللی‌اش است و کریم انصاری‌فرد می‌تواند مهاجمی بسیار مهیج باشد. در بازی‌های اخیر نیز خوب گلزنی کرده و همکاری خوبی با مارین و فورتونا دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.