سرمربی آرسنال در آستانه بازی با چلسی به مسائل اخیر تیمش واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرسن ونگر، سرمربی آرسنال در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل چلسی در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس از آمادگی بالای شاگردان خود و مسائل اخیر پیرامون باشگاه لندنی سخن گفت.

او اظهارات خود را این‌گونه شروع کرد: مصدومیت ولبک مانند ژیرو، کوتاه مدت است و امکان دارد رمزی به ترکیب اصلی تیم بازگردد. وضعیت ناچو مونرئال به طور قطع مشخص نیست. بازی با چلسی مهم است چون می‌خواهیم در فینال حاضر باشیم. هر ۲ تیم یکدیگر را خیلی خوب می‌شناشند و بازی نزدیکی را پیش رو خواهیم داشت. آمادگی تیم‌ها در روز مسابقه، نتیجه را تعیین می‌کند. بازی آرسنال و چلسی همیشه فشرده و غیر قابل پیش بینی است و صادقانه بگویم در این مرحله هیچ تیمی نسبت به دیگری برتری ندارد.

او در ادامه اظهار داشت: یک بازیکن کلاس جهانی را از دست دادیم و یک بازیکن باکلاس جهانی را به تیم آوردیم. میزان تاثیر گذاری مخیتاریان و سانچز به سطح نمایش آن‌ها بستگی خواهد داشت. مخیتاریان از کیفیت لازم برای کامل کردن بازی تیم ما برخوردار است و می تواند در پست های مختلفی به میدان برود. استفاده از تمام پتانسیل و توانایی های مخیتاریان، کار مهم من است. او دونده، پاسور، خلاق و باکیفیت به نظر می‌رسد.وقتی بازیکنان به مقطع خاصی می‌رسند، تقاضای ترک باشگاه را دارند. شما باید به این خواسته احترام بگذارید. اگر توان پرداخت هزینه ها را نداشته باشیم، باید جدایی بازیکنان بزرگ را بپذیریم. سانچز ۲۹ ساله است و این احتمالا آخرین قرارداد حرفه ای او خواهد بود. سانچز همیشه در کارش تعهد داشته و فوتبال را دوست دارد. او با یک قرارداد عالی به باشگاهی بزرگ رفت و من گله‌ای ندارم.

ونگر در پایان افزود: نباید محدودیت‌های مالی به خاطر ساخت استادیوم را فراموش کرد. خیلی سخت کار کردیم تا به باشگاه ثروتمندتری تبدیل شویم و الان باید در جهت حفظ تعادل مالی باشگاه هوشمندانه خرج کنیم. معتقدم باید بیش از خرید ستاره به اضافه کردن بازیکن از آکادمی باشگاه بپردازیم. راه درست در فوتبال نه لزوما خرید بازیکن با صرف هزینه زیاد بلکه داشتن بازیکنانی متعهد و عاشق است. برای افزایش کیفیت جوانان آرسنال تلاش می‌کنم، نه صرفا در زمینه هزینه کردن و اهمیت ندادن به ارزش ها. ما تنها تیمی در انگلیس هستیم که ۴ یا ۵ بازیکن محصول آکادمی باشگاه خودمان را در ترکیب داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.