بیست و یکمین هفته از هفدهمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر درحالی با دیدار استقلال خوزستان و ذوب‌آهن آغاز می شود که این بازی تحت تاثیر ریزگردها قرار خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر در صورت نبود مشکل ریزگردها در اهواز، از امروز با بازی بین دو تیم استقلال خوزستان و ذوب آهن آغاز می‌شود. دو تیم در حالی در این بازی باید روبروی هم قرار گیرند که تیم میزبان با ۳۲ امتیاز در رده چهارم جدول قرار داشته و برای سهمیه آسیا می‌جنگد و تیم میزبان با ۱۸ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و برای بقا تلاش می‌کند.

دیدار رفت دو تیم هم در اهواز با نتیجه عجیب و پر گل ۶ بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید تا این نتیجه بهترین پیروزی ذوب آهن و سنگین ترین شکست استقلال خوزستان در این فصل باشد. هر دو تیم استقلال خوزستان و ذوب‌آهن از تیم‌هایی هستند که هنوز مربی خود را تغییر نداده و کار را با همان مربیانی دنبال می‌کنند که لیگ را با آنها شروع کرده‌اند. هرچند عبدالله ویسی جایگاه مستحکمی روی نیمکت این تیم ندارد و هر آن ممکن است جای خود را به دلیل نتایج نا مطلوب به مربی دیگری بدهد.

شاگردان قلعه نویی این فرصت را دارند تا در صورت پیروزی در این بازی برای یک شب هم که شده به رده دوم جدول صعود کنند و برای تثبیت جایگاهش در این مکان به انتظار بازی تیم‌های پارس جنوبی و فولاد با رقبای خود بنشیند.

استقلال خوزستان در صورت پیروزی در این بازی خانگی به صورت موقت با سه پله صعود به رده دوازدهم جدول می‌رسد و این تیم هم باید به انتظار ادامه بازی‌های این هفته بنشیند. آبی پوشان خوزستان در صورت مساوی یا شکست در همین جایگاه باقی می‌مانند و قطعا کارشان در روزهای باقی مانده سخت تر از قبل دنبال می‌شود.

استقلال خوزستان با ۳۱ گل خورده ضعیف ترین خط دفاعی لیگ برتر را دارد. البته آمار نشان می‌دهد شرایط این تیم در بازی‌های خانگی به مراتب بهتر از بازی‌های خارج از خانه بوده. شاگردان ویسی در ۱۰بازی خانگی تنها ۱۱ گل خورده‌اند و ۲۰ گل دیگر را در بازی‌های خارج از خانه دریافت کرده‌اند.

بازی دو تیم استقلال خوزستان و ذوب آهن از ساعت ۱۵ امروز و به میزبانی استقلال خوزستان در اهواز برگزار می شود و سایر بازی های هفته بیست و یکم در روزهای پنجشنبه و جمعه به شرح زیر برگزار می شود:

پنجشنبه ۵ بهمن ۹۶:

* سایپا - پدیده ساعت ۱۵:۳۰

* گسترش فولاد - نفت تهران ساعت ۱۵:۳۰

* استقلال - پارس جنوبی ساعت ۱۵:۳۰

* صنعت نفت - سپیدرود ساعت ۱۷:۱۰

جمعه ۶ بهمن ۹۶:

* سیاه جامگان - تراکتورسازی ساعت ۱۴:۳۰

* سپاهان - فولاد ساعت ۱۵:۱۵

* پیکان - پرسپولیس ساعت ۱۵:۳۰

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.