پس از یک بازی رفت نه‌چندان جذاب و بدون گل، آرسنال و چلسی برای رسیدن به فینال فصل جاری جام اتحادیه انگلیس از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرسنال حتی در این روزهای نه‌چندان خوبش و در اولین ساعات دلتنگی برای الکسیس سانچس سفر کرده، برای رقبای گردن‌کلفت همشهری حریف خطرناکی است؛ به خصوص وقتی پای یک بازی خانگی و رسیدن به فینال جام اتحادیه انگلیس وسط باشد. در این صورت تیم ونگر اصلا رحم نخواهد کرد اما چلسی هم نیامده تا راه قهرمانی در اولین جام فصل انگلیس را به رقیب دیرینه نشان دهند. با این اوصاف بازی ساعت ۲۳:۳۰ امشب (چهارشنبه) بین ۲ تیم در ورزشگاه امارات به میزبانی آرسنال در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس بیش از حد تصور حساس است.

شرایط فعلی

آرسنال، سانچس را از دست داد و مخیتاریان را به خدمت گرفت. در سوی مقابل چلسی، ترجیح داده در فصل نقل و انتقالات زمستانی دست به ترکیب خودش نزد. ۲ تیم در لیگ تقریبا نزدیک هستند اما برای رسیدن به نیمه‌نهایی جام اتحادیه سختی‌های زیادی را متحمل شده‌اند. آرسنال به ترتیب از سد دانکاسر، نوریچ و وستهام گذشت و چلسی هم ناتینگام فارست، اورتون و بورنموث را از پیش‌رو برداشت. ۲ تیم برای این بازی محروم و مصدومی ندارند اما روحیه مناسبی دارند؛ روحیه‌ای برآمده از ۲ برتری مشابه ۴ بر صفر در بازی‌های ابتدای لیگ برتر انگلیس!

رویارویی‌های قبلی

در ۱۹۴ رویارویی قبلی، ۷۵ پیروزی از آن آرسنال شده، ۶۲ بار چلسی برده و ۵۷ تساوی شکل گرفته است. ۲ بازی قبلی ۲ تیم در دور برگشت لیگ برتر و جام اتحادیه انگلیس با تساوی ۲ بر ۲ و بدون گل خاتمه یافته اما این جدال نمی‌تواند نتیجه مشابهی داشته باشد!

ترکیب احتمالی

آرسنال: چک، ژاکا،کوکلین،ژیرو، مصطفایی، لاکازته، کوشیلنی، کولاسیناچ، ایوبی، چمبرز و بیرین

چلسی: کورتوا، آلونسو، کیهیل، ویلیان، درینک‌واتر، کانته، موراتا، موزس، پدرو، رودیگر و آزپلیکوئتا

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.