باشگاه برق جدید شیراز در ارتباط با اتفاقات رخ داده در بازی با شهرداری ماهشهربیانه‌ای صادر کرد.

باشگاه برق جدید شیراز در ارتباط با اتفاقات رخ داده در بازی با شهرداری ماهشهربیانه‌ای صادر کرد. به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه برق جدید شیراز در ارتباط با اتفاقات رخ داده در بازی با شهرداری ماهشهربیانه‌ای صادر کرد.

بسمه تعالی

تاریخ فوتبال شیراز نشان داده که مکتب برق و پرچم نارنجی ان هیچ گاه حاضر به توهین و افترا به افراد نبوده اند هواداران نارنجی پوش در سالیان دراز همیشه و هر زمان پشت تیم شهر خود بوده اند و حتی در زمان سختی ها و ناراحتی ها هیچ گاه از تیم خود دست نشسته اند

چناچنه در بازی اخیر با ماهشهر آنها بعد از بازی حتی با وجود باخت سنگین دروازه بان جوان و خوش آتیه شهرشان را تشویق کردند و او را محترم شمردنداما افرادی در همین بازی سعی داشتند که از آب گل الود ماهی بگیرند افرادی معلوم الحال که خط و خطوط آنها جدا از برق جدید و پیراهن نارنجی است.

مجموعه برق جدید انتقاداتی را متوجه مدیران استان و اداره ورزش و جوانان داشته و دارد اما همواره بر این نکته تاکید کرده ایم که همه با هم برادر و دوست هستیم انتقاد و توهین راهشان از یکدیگر جداست و هر کدام صورت مسئله جدایی دارند. تحت هیچ‌شرایطی تحمل توهین و اهانت به مدیران استان را نداریم و این اعمال را محکوم مینمائیم.

از نیروی محترم انتظامی خواستاریم که در بازی های خانگی بعدی با هر گونه توهین به افراد حقیقی و حقوقی برخورد لازم را داشته باشند.

همچنین ضمن قدردانی از مدیر کانون هواداران و لیدرهای فهیم و اخلاقمدار باشگاه که توسط همین افراد مورد هجمه قرار گرفته اند از انها حمایت نموده و با توجه به طرح دعوا در محاکم قضائی از سوی انان علیه هتاکان از مسئولین مربوطه تقاضای رسیدگی کامل و ریشه یابی دقیق علت اتفاقات رخ داده را داریم.

روابط عمومی باشگاه برق جدید شیراز (مدیریت رسانه ایی)

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.