سرمربی بانوی پیر خستگی بازیکنانش را دلیل پیروزی خانگی خفیف و شکننده آنها برابر جنوا دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته (دوشنبه) در آخرین دیدار از هفته بیست‌و‌یکم سری A میهمانش جنوا را با تک گل دقیقه ۱۶ داگلاس کاستا شکست داد تا فاصله‌اش با ناپولی صدرنشین را دوباره به یک امتیاز کاهش دهد.

هفدهمین پیروزی بانوی پیر در حالی در کارنامه این تیم به ثبت رسید که تصور می‌شد این تیم به آسانی از سد جنوا عبور کند اما این اتفاق رخ نداد و ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی بیانکونری خستگی را عامل آن دانست.

او به شبکه پرمیوم اسپورت ایتالیا گفت: بازیکنان ما در پایان مسابقه کمی بیشتر خسته بودند تا مضطرب بابت نگرفتن نتیجه. آنها برای گرفتن نتیجه در خانه انگیزه داشتند و به همین دلیل در طول هفته سخت تمرین کرده بودند. برای ما خیلی مهم بود این بازی را ببریم تا فاصله‌مان با ناپولی زیاد نشود و اینکه اولین بازی‌مان را بعد از تعطیلات با پیروزی پشت سر بگذاریم. ما برای خودمان یک چالش تعریف کرده‌ایم که آن برده اسکودی هفتم است که اگر رخ دهد چیزی ورای یک اتفاق افسانه‌ای است. بنابراین ما باید کارمان را خوب انجام دهیم و منتظر فرصت مناسب باشیم. نتیجه‌ای که در این بازی گرفتیم حاصل تلاش‌های‌مان در طول هفته بود. ما هیچ فرصتی به جنوا ندادیم.

مائوریسیو ساری، سرمربی ناپولی بعد از کنفرانس خبری اخیر تیمش مدعی شد که کار یوونتوس در هفته‌های پیش رو آسان‌تر است چون بازی‌های این تیم در سری A زودتر از ناپولی برگزار می‌شود (به دلیل حضور یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا و حذف ناپولی از این رقابت‌ها) و به این ترتیب فشار روی مردان او خواهد بود تا نگذارند فاصله‌شان با بانوی پیر زیاد شود.

آلگری تأکید کرد: اینکه ما چه روزهایی بازی کنیم دست من نیست. من به ساری پاسخ نخواهم داد، کسی که به نظر من باید از نتیجه بازی تیمش برابرآتالانتا و صدرنشینی در جدول خوشحال باشد. برای تعیین زمان بازی‌ها مسئولان وجود دارند و من از اینکه تقویم برگزاری بازی‌ها به چه شیوه‌ای است سر در نمی‌آورم.

مقابل جنوا، یک بار دیگر جان‌لوئیجی بوفون در ترکیب یوونتوس قرار نداشت اما آلگری اعلام کرد که کاپیتان تیمش در هفته جاری به تمرینات برمی‌گردد.

سرمربی ایتالیایی بانوی پیر عنوان کرد: او در طول هفته به جمع ما بازخواهد گشت. او مانند چند بازیکن دیگرمان آماده بازگشت است. او جزو بازیکنان ترکیب اصلی ماست اگرچه شزنی هم فصل مهمی را دارد سپری می‌کند.

آلگری در ادامه اظهار داشت که عملکرد دو تن از بازیکنان تیمش بسیار راضی بوده است. او گفت: ماریو ماندزوکیچ بازی فوق‌العاده‌ای داشت دست مانند دیگر بازیکنان ما. گونسالو ایگواین هم در خدمت تیم بود و بدشانس بود که نتوانست گل بزند. او بازی خوبی داشت و من مطمئنم که او دباره روند گلزنی را از سر می‌گیرد.

یوونتوس برخلاف ابتدای فصل که خط دفاع شکننده‌ای داشت، الان مدتی است که در فاز دفاعی خوب کار می‌‌کند طوری که دروازه‌ این تیم در ۱۲ بازی اخیرش تنها یک بار باز شده است.

سرمربی سابق میلان درباره این موضوع هم اظهار داشت: مدافعان ما از جمله آندره‌آ بارتزالی و دانیله روگانی عملکرد خوبی دارند. گاهی اوقات این دو نفر بیشتر از سایر بازیکنان به میدان می‌روند اما تمام بازیکنان تیم در فاز دفاعی مسئولیت پذیر هستند و اگر این‌طور نبود ما اکنون مشکل داشتیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.