اسکای اسپورتس در گزارشی مدعی شده اگر لیورپول می‏‎خواهد بدون کوتینیو موفق شود باید وینالدوم عملکرد بهتری مخصوصا در زمینه گل زدن داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسکای اسپورتس در گزارشی با بررسی عملکرد جورجیو وینالدوم، ستاره تیم فوتبال لیورپول مدعی شده این بازیکن باید هرچه زودتر عملکردش را بهبود بخشد.

او ۱۸ گل در لیگ برتر زده است، ۱۱ گل برای نیوکاسل و ۷ گل برای باشگاه فعلی‏اش، اما جالب اینجاست که همه این گل‌ها در خانه زده شدند. نکته دیگر این است که بازیکن دیگری که نتوانسته هیچ گلی بیرون از خانه بزند کلایو ویلسون بوده که او هم فقط ۹ گل خانگی زده است.

این یعنی عملکرد بازیکن هلندی در خانه بسیار متفاوت از بیرون از خانه است. او در ۴۷ بازی خانگی ۱۸ گل زده است، رکوردی که مهاجمان زیادی می‌‏توانند به آن افتخار کنند، اما نکته منفی این است که او در ۴۷ بازی بیرون از خانه گل نزده است.

خب طبیعی است که هم نیوکاسل و هم لیورپول تیم‏‌هایی هستند که در خانه تاثیرگذار هستند. اما وینالدوم از نظر تعداد پاس گل در بازی‎های بیرون از خانه هم خوب بوده و به نظر فقط بیرون از خانه گل نمی‌‏زند. او در بازی‎های خانگی ۸ و بیرون از خانه ۷ پاس گل داده است.

مخصوصا در شرایطی که کوتینیو از لیورپول جدا شده است، اگر لیورپول بخواهد پیشرفتی با ستاره هلندی‎اش داشته باشد، او مطمئنا باید در زمینه گل زدن در خانه حریف خودش را تقویت کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.