مسئول کمیته لیگ فوتبال بانوان گفت: وضعیت گرد و غبار در بازی بانوان با تیم مردان کاملا متفاوت بود. از طرفی بازیکنان و مربیان هر دو تیم خواستار ادامه بازی بودند.

مسئول کمیته لیگ فوتبال بانوان گفت: وضعیت گرد و غبار در بازی بانوان با تیم مردان کاملا متفاوت بود. از طرفی بازیکنان و مربیان هر دو تیم خواستار ادامه بازی بودند. گلاره ناظمی مسئول کمیته لیگ فوتبال بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برگزاری دیدار استقلال خوزستان و راه‌یاب ملل سنندج در پاسخ به این سوال که چرا دیدار مسابقه مردان لغو شد اما در بخش بانوان این اتفاق رخ نداد، اظهار داشت: مسابقه مردان ساعت ۱۵ برگزار شد اما مسابقه بانوان صبح بود. در زمان برگزاری مسابقه بانوان اصلا گردو غبار شروع نشده بود اما از دقیقه ۷۰ پایانی گرد و غبار شروع شد.

وی افزود: البته باید گزارش داوری هم به دستم برسد اما شدت گرد و غبار به اندازه مسابقه مردان نبوده است. داور هم از بازیکنان هر دو تیم و مربیان پرسیده که می‌خواهند ادامه دهند یا خیر؟ از نظر داوری مشکلی وجود داشته و دید کافی هم وجود داشته از طرفی هر دو تیم با توجه به هزینه‌ای که کرده بودند خواستار ادامه بازی بودند.

مسئول کمیته لیگ فوتبال بانوان در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به اینکه اگر وضعیت گرد و غبار به اندازه مسابقه مردان بود بازی را برگزار نمی‌کردیم، خاطرنشان کرد: ورزشگاه تختی که محل برگزاری مسابقه بانوان است داخل شهر قرار دارد و ورزشگاه غدیر بیرون از شهر به همین دلیل شرایط فرق می‌کرد. تیم‌ها هم دیدند مشکلی وجود ندارد و خواستار ادامه بازی شدند. فیلم و عکس‌هایی که از مسابقه بیرون آمده مربوط به دقایق پایانی بازی است و از دور چنین به نظر می‌رسد اما داخل زمین مشکلی وجود نداشته و داور هم دید کافی را داشته است.

ناظمی همچنین درباره عدم حضور تیم آذرخش در دیدار با شهرداری بم و همچنین اعتراض سرمربی بم که تفاضل گل برای این تیم مهم است، عنوان کرد: ۲-۳ بازیکن آذرخش در نیم‌فصل از این تیم جدا شدند. آذرخش چند بازیکن مصدوم هم داشت به همین دلیل این تیم بازیکن کافی برای دیدار با شهرداری بم نداشت. ما هم فقط می‌توانیم تیم‌هایی که حاضر به بازی نمی‌شوند را به کمیته انضباطی بفرستیم و جریمه کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.