مهاجم آرژانتینی بانوی پیر احتمال دارد بازی حساس تیمش برابر سفیدپوشان لندن در لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه یوونتوس، پائولو دیبالا و هم‌تیمی ایتالیایی او کلودیو مارکیزیو به دلیل مصدومیت تا ۳۰ - ۴۰ روز آینده قادر به رفتن به زمین بازی نیستند.

بازیکنان یوونتوس روز گذشته (سه‌شنبه) بعد از سپری کردن تعطیلات زمستانی طولانی‌تر از فصول قبل، به زمین تمرینی وینوو برگشتند تا برای بازی دوشنبه هفته آینده برابر جنوا در سری A آماده شوند. یووه در هفته‌های پیش‌رو برنامه سنگینی دارد که شامل یک بازی حساس خانگی برابر تاتنهام در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌شود.

در این وضعیت اما این تیم دو بازیکن کلیدی‌اش کلودیو مارکیزیو و پائولو دیبالا را به دلیل دچار شدن به مصدومیت عضلانی از دست داده است. این دو نفر حداقل یک ماه خانه‌نشین خواهند بود و به این ترتیب بازی‌های بانوی پیر برابر جنوا، کیه‌وو، ساسولو و فیورنتینا را از دست خواهند داد و علاوه بر این در بازی رفت یووه برابر آتالانتا در مرحله نیمه نهایی جام حذفی هم شرکت نخواهند داشت. یوونتوسی‌ها امیدوار هستند که دیبالا به بازی رفت‌شان برابر تاتنهام برسد اما حضور او در این بازی هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

مارکیزیو و دیبالا در حالی تا یک ماه آینده نمی‌توانند برای تیم تحت هدایت ماسیمیلیانو آلگری به میدان بروند که این تیم همین الان هم بازیکنانی مانند جان‌لوئیجی بوفون، بندیک هوئدس و خوان کوادرادو را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و دقیقاً مشخص نیست که آنها چه زمانی برخواهند گشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.