کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک پرسپولیس گفت: به یک پیروزی خوب دست پیدا کرده و جایگاه خود را در بالای جدول تثبیت کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید امیری پس از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خیلی خوبی بود. هر دو تیم تلاش خوبی از خود انجام دادند و ما توانستیم با شایستگی این بازی را به پیروزی به پایان رسانده و ۳ امتیاز را از آن خود کنیم.

وی تاکید کرد: تراکتورسازی هم تلاش زیادی کرد اما نتوانست مقابل قدرت پرسپولیس دوام بیاورد و این ما بودیم که به امتیازات لازم این بازی دست پیدا کردیم.

امیری در پاسخ به این سئوال که آیا مصدومیتت به طور کامل برطرف شده و در شرایط خوبی قرار دارید، گفـت: خوشبختانه از آمادگی کاملی برخوردارم و تمام هدفم این است که بتوانم در موفقیت های پرسپولیس سهمی کوچک داشته باشم.

وی در خصوص شعارهایی که هواداران علیه یکدیگر سر می دادند گفت: متاسفانه این مسائل باعث می شود تا زیبایی های فوتبال از بین برود. هواداران باید قبول کنند که فوتبال برد و باخت دارد و نباید علیه یکدیگر شعار داده و یکدیگررا مورد توهین قرار دهند.

امیری در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس می خواهد امسال هم همانند سال گذشته قهرمان لیگ شود بنابراین همه تلاش می کنیم تا بتوانیم با قهرمانی در لیگ هفدهم دل هواداران را شاد کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.