کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هواداران پرسپولیس به محض ورود سرمربی تراکتور به زمین لحظاتی کوتاه او را تشویق کرده و از او خواستند مقابل پرسپولیس شکست بخورد!

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز از هفته هفدهم لیگ برتر از ساعت ۱۴ و ۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. حاشیه های قبل از این دیدار را در زیر خواهید خواند:

* هواداران پرسپولیس که تا دقایقی پیش علیه گل محمدی شعار می دادند با دیدن او برای لحظاتی کوتاه وی را مورد تشویق قرار داده و از او خواستند اگر به پیراهن پرسپولیس تعصب دارد مقابل تیم سابق شکست بخورد.

* مربی تراکتورسازی برای تیم استقلال خط و نشان کشید و گفت: آنها چند برد پیاپی بدست آوردند اما مطمئن باشند در تبریز مقابل ما شکست خواهند خورد.

* برانکو ایوانکویچ به محض ورود به زمین به شدت از سوی هواداران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفت و از سوی هواداران تراکتور مورد توهین.

* یحیی گل محمدی که از سوی هواداران تراکتورسازی مورد تشویق قرار گرفت و وی به سمت آنها رفته و به ابراز احساسات آنها پاسخ گفت.

* بازیکنان پرسپولیس که انتظار داشتند ورزشگاه مملو از تماشاگر باشد به محض دیدن سکوهای خالی متعجب شدند.

* سرمربیان دو تیم در تونل ورزشگاه با یکدیگر روبرو نشدند و به سرعت به رختکن های خود رفتند.

* بیرانوند که زودتر از سایر بازیکنان برای گرم کردن وارد زمین شده بود از سوی هواداران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفتند.

* سیدجلال حسینی، حسین ماهینی و گادوین منشا بیش از سایر بازیکنان پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفتند

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.