نایب رئیس باشگاه اینتر ابراز امیدواری کرد که ستاره آرژانتینی نراتزوری برای مدت بیشتری در این تیم بماند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خاویر زانتی در خصوص شایعاتی که این روزها در خصوص مائورو ایکاردی مطرح شده و پیوستن او را به رئال مادرید نسبت داده‌اند، گفت: برای مائورو خیلی خوشحالم. خیلی وقت است که او را می‌شناسم. ایکاردی زمانی که خیلی جوان بود به اینتر پیوست، اما همیشه همانند یک فوتبالیست حرفه‌ای رفتار کرده است. او حالا در زمین و خارج از زمین ارزش‌های خود را نشان می‌دهد. هواداران هم از او راضی هستند و امیدوارم ایکاردی برای مدت طولانی‌تر در اینتر بماند.

وی در ادامه در تمجید از بهترین گلزن فصل جاری سری A ایتالیا اظهار داشت: رئال مادرید؟ ایکاری و خانواده‌اش از بودن در شهر میلان خوشحال هستند. او به بازوبندی که در اختیارش قرار دارد، اهمیت خاصی قائل است و می‌خواهد که در این سفر زیبا همراه ما باشد. امیدوارم مائورو برای مدت طولانی در اینجا بماند.

زانتی با اشاره به شباهت سرمربی کنونی سرمربی اینتر با سرمربی پیشین نراتزوری که این تیم را در سال ۲۰۱۰ به سه‌گانه قهرمانی ایتالیا و اروپا رساند، یادآور شد: اسپالتی و مورینیو شباهت‌هایی به هم دارند. هر دوی آنها مربیانی بزرگ و سختکوش هستند.

نایب‌رئیس باشگاه اینتر در تکمیل صحبت‌هایش گفت: لوچانو و ژوزه روی جزییات کار می‌کنند و اعتماد به نفس بالایی را به بازیکنان‌شان تزریق می‌کنند، اما مقایسه این دو دشوار است. همه هم می‌بینند که بین فوتبال مدنظر مورینیو و اسپالتی تفاوت‌هایی هم وجود دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.