کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: باید ارتباط فنی همه بخشهای فوتبال ایران برقرار شود .

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در اولین زمان نوبت عصر سمینار هم اندیشی و دانش افزایی روسای هیاتها فوتبال استانها و کمیته های فدراسیون فوتبال، مرتضی محصص پاور پوینت خود را ارائه کرد و گفت:

فوتبال فقط بازی با توپ نیست؛ داشتن و پرورش روحیه جوانمردی، ارتقای استانداردهای اخلاقی و اعتقاد به این است که فوتبال مدرسه زندگی است.

مدرس برجسته فیفا ادامه داد: ضروری است در ایران به آکادمی ها و مدیرفنی حرفه ای، به شکل جدی فکر کنیم. امسال برای ششمین سال کلاس A حرفه ای برای مربیان زیر ۱۲ سال داده شده و این نشان می دهد آنها چقدر به ساختن بازیکن توجه می کنند چون می دانند بازیکن ، رکن اصلی فوتبال حرفه ای است و نباید از نظر ما هم مغفول بماند

محصص در پیشنهاد برای هیاتها گفت: ضروری است در استانها و حتی در شهرها مدیرفنی حرفه ای داشته باشیم تا بر عملکرد فنی آن منطقه اشراف داشته و نظارت کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.