توماس فرمالن که از سال ۲۰۱۴ به بارسلونا پیوسته در بازی مقابل اسپورتنیگ لیسبون برای اولین بار توانست تعداد بازی‌های پشت سر هم در این تیم را به عدد ۴ برساند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محرومیت و مصدومیت اجازه نداده بود توماس فرمالن در تیم ارنستو والورده، بارسلونا، درخشش داشته و حضوری مداوم داشته باشد. در بازی مقابل اسپورتینگ لیسبون، آخرین بازی تیم فوتبال بارسلونا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که روز گذشته برگزار شد و با برد آبی و اناری‌ها به پایان رسید، او یک بار دیگر در ترکیب اصلی بود. این چهارمین بازی پیاپی است که مدافع بلژیکی در زمین حاضر می‎شود. اتفاقی که از سال ۲۰۱۴ که او به بارسلونا پیوسته تا به حال نیفتاده بود.

در شرایطی که ساموئل اومتیتی و خاویر ماسچرانو مصدوم هستند، فرمالن در بازی‌ها در کنار جرار پیکه قرار می‎گیرد، تا به حال هم در خط دفاعی خوب کار کرده و اشتباهی نداشته است. او توانسته از ۹۵ پاس ۹۲ پاس را به مقصد برساند که آماری فوق‎العاده است. البته که بدون شک وظایف بزرگ‏تری پیش رو دارد و مطمئنا در بازی‎های پیش رو کار سختی خواهد داشت. او پیش از این در بهترین حالت تنها در ۲ بازی پشت سر هم برای بارسا به میدان رفته بود.

این بار اما یک بار به خاطر محرومیت پیکه در بازی با والنسیا و حالا هم به خاطر مصدومیت اومتیتی در ترکیب اصلی برای چهارمین بار پیاپی قرار گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.