کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک هجومی پارس جنوبی نمی‌تواند تیمش را مقابل نفت تهران همراهی کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، امید سینگ هنوز از بند مصدومیتی که در دیدار تدارکاتی تیم بزرگسالان پارس جنوبی مقابل امیدهای این باشگاه برایش ایجاد شد، رها نشده است.

در حالی که گفته می‌شد هافبک تهاجمی پارس جنوبی مشکلی برای همراهی این تیم مقابل پرسپولیس نخواهد داشت، نام این بازیکن به علت مصدومیت حتی در فهرست ۱۸ نفره زردومشکی‌پوشان بوشهری مقابل پرسپولیس قرار نداشت.

با ادامه یافتن این آسیب‌دیدگی، سینگ مقابل نفت هم نمی‌تواند به میدان برود. علی دشتی و میثم تیموری در دیدار مقابل پرسپولیس با دریافت اخطار، سه کارته شدند و همانند دشتی نمی‌توانند شاگردان تارتار را در دیدار با نفت همراهی کنند.

تیم‌های پارس جنوبی و نفت تهران در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵ روز جمعه به مصاف هم می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.