جلسه تمرینی ماقبل تیم استقلال برای دیدار با گسترش فولاد تبریز با حضور مدیرعامل باشگاه و صحبت های خصوصی وی با شفر و همچنین بازگشت پژمان منتظریِ مصدوم همراه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین عصر امروز پنجشنبه آبی پوشان پایتخت از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه در کمپ زنده یاد حجازی برگزار شد. این جلسه تمرینی مانند همیشه حواشی و اتفاقاتی داشت که به این شرح است:

*قرار بود آبی پوشان در زمین شماره تمرینات خود را برگزار کنند اما به دلیل تمرین چند تیم در این زمین، آبی پوشان بعد از مدتها دوباره به کمپ بازگشتند.

*سرمربی استقلال به همراه دستیارانش، نقاط قوت و ضعف گسترش فولاد را به بازیکنان گوشزد کرد.

*پژمان منتظری بعد از مدتها مصدومیت و البته بر اساس صحبت هایی که روز گذشته با سرمربی آبی پوشان داشت، امروز در تمرین حاضر شد و پس از اینکه مورد استقبال کادر فنی و بازیکنان قرار گرفت به طور اختصاصی تمرینات ویژه ای را برگزار کرد.

*سیدرضاافتخاری به همراه نصرالله عبداللهی دقایقی با شفر به طور اختصاصی صحبت کردند. وی دقایقی از تمرینات بازیکنان استقلال را هم به تماشا نشست.

*پس از پایان جلسه فنی، شفر مجددا در زمین چمن هم دقایقی با بازیکنانش گفتگو کرد و سپس آبی پوشان زیر نظر ساناک و طاهری بدنهای خود را گرم کرده و در بخش بعدی به پاسکاری های ترکیبی پرداختند.

*آیتم بعدی اختصاص به مرور کارهای تاکتیکی بر اساس دیدار با گسترش فولاد داشت که شفر و دستیارانش مرتب نکات فنی را در حین این تمرین به بازیکنان گوشزد می کردند.

* فوتبال درون تیمی بخش بعدی تمرین آبی پوشان بود که بازیکنان در قالب دو تیم صورتی و آبی یک فوتبال همراه با کارهای تاکتیکی را برگزار کردند و به نوعی در این بازی شبیه سازی دیدار برابر گسترش فولاد بود و سرمربی استقلال از بازیکنانش می خواست که بیشتر از نقاط ضعف حریف استفاده کنند.

* بخش پایانی تمرین اختصاص به زدن ضربات ایستگاهی و شوت از راه دور اختصاص داشت. در این بخش امید ابراهیمی و سرور جباروف در زدن ضرباتشان دقت بیشتری به خرج دادند.

*تمرین استقلال پس از ۸۰ دقیقه به پایان رسید و این تیم فردا آخرین تمرین خود را قبل از دیدار برابر گسترش فولاد برگزار خواهد کرد.

*تیم فوتبال استقلال تهران روز شنبه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه و از هفته سیزدهم و در ورزشگاه آزادی بدون حضور تماشاگران میزبان گسترش فولاد تبریز خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.