کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

خانواده مرحوم پورحیدری در نظر دارند برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه عصای این پیشکسوت فقید را به مزایده بگذارند.

به گزارش خبرنگار مهر، زلزله کرمانشاه در کنار تمام ویرانی‌هایی که به همراه داشت، منجر به ایجاد همبستگی فراوان بین مردم ایران شد و همه اقشار برای کمک به هموطنان آسیب دیده دست به کار شدند.

در این میان جامعه ورزش کشورمان سهم به سزایی در امر یاری رسانی به هموطنان آسیب دیده داشت. بسیاری از اهالی ورزش شخصا دست به کار شدند و برای کمک مستقیم به هموطنان آستین‌ها را بالا زده و به یاری آنها شتافتند.

خانواده مرحوم منصور پورحیدری نیز به نیابت از پدر استقلال برای کمک به مردم آسیب دیده در این حادثه دست به کار شدند و در نظر دارند تا عصایی را که زنده یاد پورحیدری در آخرین ماه‌های زندگی‌اش از آن استفاده می‌کرد را به مزایده گذاشته تا مبلغ حاصل از فروش آن را در اختیار هموطنان زلزله زده قرار دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.