کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دو هزار تخته پتو و چادر، اهدایی مدیران، بازیکنان و کادر فنی تیم‌های استقلال و پرسپولیس به هموطنان زلزله‌زده به غرب کشور ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیدرضا افتخاری، مدیرعامل استقلال در این باره گفت: در غم هموطنان عزیزمان شریک هستیم و امیدواریم خداوند به بازماندگان صبر بیش‌تر عطا کند، بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال در غم آن‌ها شریک هستند.

گرشاسبی، سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس نیز گفت: بنی آدم اعضای یکدیگرند، تمامی بازیکنان و کادر فنی و مدیران باشگاه پرسپولیس در غم بازماندگان این حادثه دردناک شریک هستند و خوشحالیم سهمی هر چند کم در کمک به آن‌ها داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.