کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

روزنامه اسپانیایی مارکا در گزارشی مدعی شده بازیکنان رئال از بنزما و رونالدو اعلام حمایت کردند و دوست دارند این پیام را به هواداران هم برسانند که صبور باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شاید اوضاع در بازی‎های خانگی تیم فوتبال رئال مادرید در این فصل خوب نبوده باشد، اما آنقدرها هم که به نظر می‏رسد بد نیست. روزنامه اسپانیایی مارکا، روزنامه هواداری رئال و چاپ مادرید، در نسخه امروز گزارشی از اعلام حمایت بازیکنان و کادر فنی تیم از رونالدو و بنزما دارد و مدعی شده این دو به زودی به دوران اوج گلزنی بازخواهند گشت.

این روزها صحبت از بحران در مادرید زیاد است و این انتقادهایی که از تیم وجود دارد باعث شده فصل رویایی که این تیم گذرانده و عناوینی که کسب کرده از یاد برود. همچنین رئال در رقابت‎های این فصل هم تا اینجا دو قهرمانی کسب کرده، یکی سوپرکاپ اروپا و یکی اسپانیا، اما کمتر کسی آن‎ها را به یاد دارد و تمرکز هواداران روی رقابت‎های پیش رو و شرایط رئال است.

هیچ کس قبول ندارد که ۳ تساوی و ۲ شکست در اواسط ماه اکتبر شرایطی مناسب برای تیمی است که می‎خواهد برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اسپانیا بجنگد. عجیب اما اینجاست که این تیم در بازی‎ها مالکیت توپ خوبی دارد، در خط دفاعی قوی کار می‎کند و حتی موقعیت‌های خوبی هم ایجاد می‎کند. تنها مشکلی که این روزها به مادرید نسبت داده می‏‌شود مشکل گلزنی است و این تیم در گل زدن مشکل دارد.

این مشکل هم مربوط به قسمتی از زمین می‌‏شود که کریس رونالدو و کریم بنزما در آن کار می‎کنند. هرچند که در رختکن تیم بازیکنان رابطه خوبی با این دو دارند و معتقدند این دو به زودی به روزهای گلزنی خود بازمی‌‏گردند.

پیام بازیکنان دیگر در رختکن برای بنزما و رونالدو این بوده است:«آرام باشید، صبر داشته باشید، ما با شما هستیم، تا زمان مرگمان». رونالدو به تازگی محرومیت را پشت سر گذاشته، بیل در آستانه به پایان رساندن مصدومیت است و بنزما هم ریکاوری را پشت سر گذاشته است.

بازیکنان و سران رئال مادرید معتقدند روزهای روشن برای آن‎ها در راه است و دوست دارند بتوانند از طریقی این پیام را به هوادارن هم برسانند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.