باشگاه پانیونیوس یونان نسبت به داوری دیدار این تیم برابر المپیاکوس واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه پانیونیوس یونان در اعتراض به عملکرد تیم داوری دیدار این تیم برابر المپیاکوس بیانیه‌ای منتشر کرد. این دو تیم روز گذشته (شنبه) در هفته هفتم سوپرلیگ یونان به مصاف هم رفتند که المپیاکوس در پایان در خانه پانیونیوس به برتری ۴ بر ۳ رسید. در این بازی کریم انصاری‌فرد در دقایق ۳۷ و ۴۵ موفق برای المپیاکوس و مسعود شجاعی در دقیقه ۸۳ از نقطه پنالتی برای پانیونیوس گلزنی کردند.

در بیانیه باشگاه پانیونیوس آمده است:

داور، قاضی میدان به منظور ایجاد برابری بین دو تیم منصوب می‌شود. بدیهی است که آقای اِوانجلوس و دستیارش آقای کورومبیلیا روز گذشته در انجام این کار ناموفق بودند. در دیداری که تمامی یونانیان در خصوصش نظر دادند و متأسفانه آنها (داوران) شخصیت‌های منفی این بازی شدند و قطعاً در نتیجه‌ای که در پایان بازی رقم خورد، نقش داشتند.

آنها (داوران) با عملکرد خود، رضایت پانیونیوس را جلب نکردند، آن هم با پنالتی که به نادرستی به سود المپیاکوس اعلام کردند و یک پنالتی به سود ما گرفته نشد، جایی که خطر مصدومیت احسان حاج‌صفی، بازیکن ما وجود داشت. خوشبختانه او با وجود ضربه بدی که از بازیکن حریف خورد، در آن صحنه قصر در رفت.

اِوانجلوس که پنالتی ما را نادیده گرفت حتی قوانین ابتدایی آفساید را هم نمی‌داند. عملکرد تیم داوری بازی نه‌تنها به ما و جایگاه‌مان در جدول لطمه زد، بلکه وضعیت‌مان در کورس قهرمانی را هم تحت‌الشعاع قرار داد. عملکرد آنها موجب غضب همه شده است.

آنها موفق شدند بازی را به سمتی ببرند که می‌خواستند و این در زمان تعویض کریم انصاری‌فرد، مهاجم المپیاکوس نیز مشهود بود. از این رو امیدواریم که این آخرین باری بود که این داور در سطح اول فوتبال باشگاهی یونان قضاوت کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.