کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی محکمی مقابل استقلال تهران انجام دادیم و باید همین روند را ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس پورموسوی پس از تساوی بدون گل شامگاه امروز پنجشنبه تیمش برابر استقلال تهران به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: تک امتیازی که امروز کسب کردیم را به پیشکسوتان خوزستانی تقدیم می کنم. آنهایی که در دهه ۵۰ و ۶۰ با کمترین امکانات، عملکرد فوق العاده ای داشتند. خوشحالم که در این بازی بزرگ یک امتیاز گرفتیم.

وی در ادامه افزود: استقلال تهران بازی مستقیم انجام می‌داد و طبیعی بود دفاعی بازی کنیم. ما در نیمه اول شرایط خوبی نداشتیم اما در نیمه دوم خوب بودیم. من باید بگویم استقلال تهران عملکرد خوبی داشت و قطعا روزهای خیلی خوبی در انتظار این تیم خواهد بود.

پورموسوی درباره رفتارهای حاشیه ای حامد لک افزود: بعد از اینکه دروازه بانم کارت زرد گرفت به او گفتم خودت را مدیریت کن. به هر حال اگر هواداران استقلال تهران ناراحت شدند من از آنها معذرت می خواهم. نباید رفتارهای حاد اینگونه می بود.

پورموسوی درباره بازی کسالت آور فولاد در بازی امشب افزود: فکر می کنم این موضوع به خاطر تعطیلی بازی های لیگ بود. شما دیدید که هر چقدر از زمان بازی می گذشت طراوت بیشتری در جریان بازی وجود داشت. البته قبول دارم که هنوز ب آنچه از لحاظ فکری در ذهنم است نرسیدیم و نیاز به زمان داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.