اصفهان - سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: می‌توانستیم مقابل سپاهان به تساوی برسیم اما متأسفانه از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر میثاقیان پس از شکست تیمش مقابل سپاهان اصفهان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با بیان اینکه هر دو تیم به پیروزی در این مسابقه احتیاج داشتند، اظهار داشت: به نظرم دو شکل شرایط یکسانی در این مسابقه داشتند و به نظرم ما مقابل تیم شایسته‌ای بازی می‌کردیم که جایگاه بالاتری در انتظار آن است.

وی ادامه داد: بازیکنان ما امروز مقابل سپاهان عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند و تا پیش از گل، خوب ظاهر شدند زیرا با توجه به شرایط تیم، به پیروزی احتیاج داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در ادامه ناکامی‌های خود را جبران کنیم، تصریح کرد: به هر حال تیم ما همیشه کار سختی پیش‌رو داشته و من همواره به موفقیت خود امیدوار بوده‌ام. به هر حال امروز بر خلاف بازی گذشته شرایط بهتری داشتیم.

وی با بیان اینکه باید به سپاهان تبریک گفت، افزود: سپاهان همواره یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر بوده اما امروز اگر ۱۰ دقیقه دیگر بازی ادامه پیدا می‌کرد، پیروزی ازآن ما می‌شد.

میثاقیان درباره شرایط تیمش اضافه کرد: تیم ما امروز با بازیکنان جوانی قدم به مسابقه گذاشت اما مطمئن هستم که روز به روز بهتر می‌شویم و شرایطمان هر روز بهبود پیدا می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.