کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی هلند صعود تیمش به پلی‌آف انتخابی جام‌جهانی را دور از دسترس نمی‌داند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیک ادووکات، سرمربی تیم ملی هلند پس از برتری ۳ بریک تیمش مقابل بلاروس در انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۸ از یک معجزه برای صعود به پلی‌آف سخن گفت.

تیم او برای رسیدن به پلی‌آف باید مقابل سوئد حداقل ۶ گل به ثمر برساند که بعید به نظر می‌رسد اما ادووکات هنوز ناامید نیست.

او گفت: همیشه باید تا آخر لحظه امیدتان را حفظ کنید.اگر واقع‌بین باشیم، باید اعتراف کنیم کار بسیار بسیار دشواری پیش‌رو داریم اما هنوز کار تمام نشده و ما به بازی آخر امید داریم.اگر بعد از یورو ۲۰۱۶، جام‌جهانی ۲۰۱۸ را هم از دست بدهیم، با یک فاجعه روبه‌رو خواهیم شد. به هرحال ناکامی هم بخشی از ذات ورزش و فوتبال تلقی می‌شود. در حال حاضر مهم‌ترین موضوع آینده من در تیم ملی هلند نیست. مساله اصلی بردن سوئد آن هم با نتیجه‌ای پرگل است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.