کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک ملی پوش استقلال می‌گوید مشکلی برای بازی در تیم ملی و حضور در مسابقه با توگو و روسیه ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، امید ابراهیمی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران گفت: امروز اولین روزی است که تیم ملی کامل شده است و لژیونرها هم آمده اند. شرایط تیم ملی خوب است. امیدوارم بازی خوبی با توگو انجام بدهیم.

وی درباره وضعیت خودش تاکید کرد: خدا را شکر مشکلی ندارم. در دو بازی آخر هم برای استقلال بازی کرده ام.

هافبک تیم ملی با اشاره به دیدار با توگو گفت: این بازی صد درصد می تواند بازی خوبی باشد. تیم ملی بازی دوستانه ندارد. همه مسابقات برای ما مهم است و باید برای برد به میدان برویم. دیدار با توگو هم محک خوبی برای تیم ملی است. ان شاءالله در آینده با تیم های بزرگتری هم بازی کنیم و تجربیات بیشتری به دست بیاوریم تا در جام جهانی موفق باشیم.

ابراهیمی درباره انتخاب وینفرد شفر به عنوان سرمربی استقلال تصریح کرد: الان در اردوی تیم ملی هستم و نمی توانم درباره باشگاه صحبت کنم ولی امیدوارم هر اتفاقی که رخ می دهد برای موفقیت تیم باشد.

وی در خصوص محرومیت سعید عزت اللهی و اینکه چقدر شانس دارد به جای این بازیکن در تیم ملی و جام جهانی بازی کند، یادآور شد: من همیشه تلاشم را کرده ام که بهترین عملکرد را داشته باشم. الان هم سعی می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. بازی کردن در تیم نظر آقای کی روش است.

هافبک تیم ملی درباره اینکه کی روش در سالهای اخیر بازیکنان مُسن را از تیم ملی کنار گذاشته و آیا این زنگ خطری برای شما نیست؟ گفت: در فوتبال روز دنیا برای من که ۱۵ روز است وارد ۳۰ سالگی شده ام، سن زیادی نیست. تیم ملی در حال پوست اندازی است. سالهای قبل این روند کمتر بوده ولی در سالهای اخیر جوانهای بیشتری آمده اند. با شناختی که کی روش از بازیکنان داشته، تیم ملی عوض شده است. ان شاءالله با جوانها موفقیتی در جام جهانی داشته باشیم که قبلا به آن دست نیافته بودیم.

ابراهیمی در پایان درباره دعوت شدن کاوه رضایی به تیم ملی هم گفت: کاوه بازیکن خوبی است. او پارسال هم به استقلال کمک کرد. هر بازیکنی که می آید برای موفقیت تیم ملی تلاش می کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.