رشت - آنالیزور تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان استقلال امروز مقابل سپیدرود برای کسانی که خونشان آبی است جنگیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، صالح مصطفوی که به خاطر محرومیت میک مک درموت در نشست خبری بعد از بازی تیم استقلال و سپیدرود رشت حاضر شده بود، درباره پیروزی استقلال گفت: باتوجه به شرایطی که داشتیم در مقابل تیم خوب سپیدرود در زمین چمن مصنوعی، بازیکنان ما عالی کار کردند و توانستند بازی را کنترل کنند. بازیکنان ما برای تاریخچه باشگاه و کسانی که خونشان آبی است جنگیدند.

وی خاطرنشان کرد: به نقاط ضعف و قوت سپیدرود اشراف داشتیم و سعی کردیم از آن استفاده کنیم. در نیمه دوم نسبت به نیمه اول موقعیتهای بهتری ایجاد کردیم.

آنالیزور استقلال درباره اینکه آیا برد امروز تاثیر عملکرد او روی نیمکت بوده یا عملکرد میک مک درموت، تصریح کرد: بازیکنان کارهایی که تمرین کرده بودیم را اجرا کردند. در اصل بازیکنان بودند که بازی را بردند. بین دو نیمه آقای مک درموت صحبت کردند و یکسری نکات فنی و خواسته های تاکتیکی مرور شد.

مصطفوی درباره اینکه چرا استقلال در نیمه اول عملکرد بدتری نسبت به نیمه دوم داشت، خاطرنشان کرد: معتقد نیستیم نیمه اول پایینتر از نیمه دوم بودیم. اینکه بازیکنان ما اول بازی استرس داشتند، بعید می دانم. بازیکنان ما در هر دو نیمه بهترین عملکرد را داشتند و عالی تلاش کردند.

وی افزود: همانطور که مک درموت هم گفت فوتبال برای تفریح و لذت بردن تماشاگران است. همه ما برای هواداران کار می کنیم. اینکه یک تیم در رشت این همه هوادار دارد، سقف فوتبال ایران و زیبایی فوتبال است.

آنالیزور استقلال گفت: هواداران باید بدانند خیلی از بازیکنانی که امروز بازی کردند صد درصد اماده نبودند ولی به خاطر تاریخچه باشگاه و هواداران، از دل و جان مایه گذاشتند و با تمام وجود بازی کردند.

ادامه دارد...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.