دروازه‌بان تیم فوتبال سیاه‌جامگان اعتراضی به نیمکت‌نشینی در این تیم ندارد.

محمد ناصری درباره نیمکت‌نشینی‌اش در بازی‌های اخیر گفت:‌ من دچار مصدومیتی جزئی بودم و همین موضوع باعث شد تا در جام حذفی بازی نکنم. از طرفی دیگر دروازه‌بان ما در دیدار مقابل تراکتورسازی عملکرد قابل قبولی داشت و در نهایت کادر فنی صلاح دید در بازی‌های بعدی هم از من استفاده نکند.

«اعتراضی به نیمکت‌نیشنی ندارم و تلاش می‌کنم دوباره به ترکیب اصلی برگردم»، وی با بیان این جمله ادامه داد: ما یک تیم هستیم و ممکن است یک بازیکن به دلایل مختلف بازی نکند. مهم این است که سیاه‌جامگان موفق باشد.

دروازه‌بان تیم فوتبال سیاه‌جامگان با ابراز تأسف از شکست تیمش برابر گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: ما بدشانس بودیم و اگر از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم با اختلاف دو یا سه گل حریف را شکست می‌دادیم. آنها از تک موقعیت خود استفاهده کردند و به گل رسیدند.

وی در مورد طلسم‌شدن سیاه‌جامگان در بازی‌های خانگی گفت: متأسفانه هنوز در بازی‌های خانگی موفق به پیروزی نشدیم. البته ورزشگاه ثامن برای شهر شاندیز است و من امیدوارم که طلسم نبردن ما در بازی‌های خانگی در بازی با پیکان شکسته شود، چون قرار است این بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.