مدافع تیم فوتبال استقلال تهران گفت: دو هفته بد را پشت سر گذاشتیم، اما در مقابل تراکتور به یک پیروزی دلچسب دست پیدا کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، وریا غفوری پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر تراکتورسازی تبریز گفت: هفته پیش هم باید بازی را می‌بردیم، اما متأسفانه چند موقعیت مسلم ما از دست رفت و دو پنالتی ما هم گرفته نشد. در مقابل تراکتور به یک پیروزی دلچسب دست پیدا کردیم و خوشحالم که توانستم با این برد، هم شرایط روحی خود را بهبود ببخشیم و هم یک پیروزی را تقدیم هواداران کنیم.

وی ادامه داد: تراکتورسازی در نیمه دوم دقایقی بر روی دروازه ما فشار زیادی آورد که آن هم طبیعی بود چون می‌خواست دست خالی ورزشگاه آزادی را ترک نکند.

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران افزود: تراکتور در دو هفته گذشته امتیازی کسب نکرده بود و در نیمه دوم تلاش بسیاری کرد تا بتواند به یک گل دست پیدا کند که البته از حق نگذریم، چندین بار هم حملات خطرناکی بر روی دروازه ما داشتند که با هوشیاری مدافعان دفع شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما پیروزی برابر تراکتورسازی را به فراموشی سپردیم و از فردا باید تمرکزمان را برای موفقیت برابر سایپا بگذاریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.