علی دایی و سایر اعضای کادر فنی تیم فوتبال سایپا در یک صحنه نسبت به تصمیم داور به شدت اعتراض کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و سایپا از ساعت ۲۰:۳۰ در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه غدیر برابر هم قرار گرفتند.

* از این مسابقه استقبال بسیار کمی شده است و تنها حدود ۵۰ نفر با حضور در ورزشگاه این بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.

* در ابتدای مسابقه و درحالی که اعضای کادر فنی دو تیم در حال خوش و بش با هم بودند، علی دایی روی نیمکت تیمش حضور نداشت! دانیال ماهینی، بازیکن تیم فوتبال سایپا پیش از شروع مسابقه از نمیکت‌نشینان تیم سابقش رخصت گرفت.

* تماشاگران حاضر در ورزشگاه به شدت وحید شیخ‌ویسی را به دلیل عملکرد خوبش تا اینجای رقابت‌های لیگ برتر به شدت تشویق کردند.

* در دقیقه ۳۰ ضربه کاشته برای سایپایی‌ها در موقعیتی مناسب ایجاد شد که برای زدن این ضربه روزبه شاه‌علی دوست و حکیم نصاری به شدت به هم بحث کردند. کار این دو بازیکن چیزی نمانده بود که به درگیری فیزیکی برسد که با دخالت داور و سایر بازیکنان بحث‌شان به اتمام رسید.

* در همین ضربه ایستگاه شوت محکم سایپایی‌ها در موقعیتی مشکوک به دست موسی کولیبالی، مدافع استقلال خوزستان برخورد کرد. علی دایی و سایر اعضای کادر فنی تیم سایپا به شدت نسبت به این صحنه اعتراض کردند که همین موضوع موجب شد تماشاگران حاضر در ورزشگاه برای دقایقی به سایپایی‌ها فحاشی کنند!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.