کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که فرشید اسماعیلی بعد از چند روز غیبت به دلیل مصدومیت در کنار استقلالی‌ها به تمرینات اختصاصی پرداخت.

به گزارش خبرگزاری فارس،تیم فوتبال استقلال بعد از یک روز استارحت از ساعت ۱۰ صبح امروز در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی تمرینات خود را پیگیری کرد.این تمرین پشت درهای بسته برگزار شد.

*دو میهمان مبتلا به ای بی در محل تمرین استقلال حاضر شدند و از سوی کادر فنی و بازیکنان مورد استقبال قرار گرفتند.این دو نفر در کنار استقلالی‌ها عکس یادگاری هم گرفتند و البته پیراهن‌هایی را در دست داشتند که بازیکنان و کادر فنی آنها را امضا کردند.

*فرشید اسماعیلی هافبک مصدوم استقلال در تمرین امروز تیمش حضور داشت و در کنار سایر بازیکنان به کار بدنی و قدرتی پرداخت.حضور اسماعیلی، پادووانی و باقری در هفته سوم هنوز مشخص نیست و بعید است این بازیکنان بتوانند به مرز آمادگی صد‌درصد برسند تا در ترکیب تیمشان بازی کنند.

*پیش از آغاز تمرین علیرضا منصوریان شاگردانش را دور هم جمع کرد و برای دقایقی با بازیکنان به گفت‌و‌گو پرداخت.

*لئوناردو پادووانی مدافع برزیلی مثل روزهای گذشته امروز هم به صورت اختصاصی به تمرین پرداخت.

*خسرو حیدری به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کشاله دارد در تمرین امروز حاضر نبود.گفته می‌شود این بازیکن به دیدار با تراکتورسازی می‌رسد.

*کودکان و نوجوانان یک مرکز توانبخشی در محل تمرین استقلال حضور داشتند و مورد استقبال استقلالی ها قرار گرفتند.

*بعد از گرم کردن بازیکنان به پاس‌های کوتاه در گروه‌های چند نفره پرداختند و سپس فوتبال درون تیمی انجام دادند. در حین تمرین منصوریان کار تاکتیکی را متوقف کرد و برای دقایقی با بازیکنان به گفت‌و‌گو پرداخت.در بخش بعد فوتبال با گل‌های کوچک برگزار شد که خود منصوریان هم در این آیتم پا به توپ شد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال روز جمعه در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تراکتورسازی تبریز خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.