اهواز - فولاد در دومین بازی خود در لیگ برتر فصل جاری، طعم پیروزی را نچشید تا با وجود تعویض مربی و برخی بازیکنان، این تیم هنوز روی نوار ناکامی گام بردارد.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم‌های فولاد خوزستان و نفت تهران شامگاه پنج‌شنبه در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

* گل‌های این بازی را یوسف کی‌شمس (۷۹) برای فولاد خوزستان و عیسی آل‌کثیر (۸۴) برای نفت تهران به ثمر رساندند.

* این بازی را حمید حاج ملک با کمک امیررضا آشور ماهانی و محسن سلطانی سوت زدند و در این بازی به فرشاد هاشمی (نفت) کارت زرد نشان دادند.

* فولاد خوزستان در این بازی با ترکیب: حامد لک، یوسف وکیا (۶۳- مجتبی نجاریان)، عبدالله کرمی، میلاد بدرقه، مهرداد هدایتیان، احمد عبدالله‌زاده، ایمان مبعلی، علی‌اصغر عاشوری، فرزاد جعفری، هیثم هاشمی‌زاده (۴۶- عبدالله ناصری) و فرشاد جانفزا (۷۲- یوسف کی‌شمس) وارد میدان شد.

* نفت تهران نیز در این بازی با ترکیب: میلاد فراهانی، فرید محمدی‌زاده، علیرضا عزت کرامت، محسن بنگر، احمد امیر کامدار (۴+۹۰- سامان آقازمانی)، علی زینالی، هاشم بیگ‌زاده، امیرحسین فشنگچی (۸۵- حسین جعفری)، فرشاد هاشمی، مجتبی حقدوست و عیسی آل‌کثیر برابر حریف صف آرایی کرد.

* نفت تهران بعد از مغلوب کردن سپیدرود رشت با روحیه خوبی به دیدار فولاد خوزستان آمده بود تا از میدان اهواز با حداقل یک امتیاز خارج شود و سرخ‌پوشان فولاد خوزستان هم در اولین بازی خانگی به دنبال اولین پیروزی در لیگ هفدهم بودند.

* فولادی‌ها نسبت به بازی مقابل پرسپولیس، ایوب والی و رحیم زهیوی را به‌دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند. عبدالله ناصری و هادی حبیبی‌نژاد هم به تشخیص کادر فنی در ترکیب اصلی قرار نگرفتند و بازی را از روی نیمکت آغاز کردند تا چهار تغییر در ترکیب فولادمردان ایجاد شود. نفتی‌ها هم محمد نصرتی را به‌خاطر مصدومیت و احمد آل‌نعمه را به‌دلیل آماده نشدن کارت بازی در ترکیب غایب می‌دیدند.

* ایمان مبعلی در غیاب ایوب والی بازوبند کاپیتانی فولاد خوزستان را به بازو داشت.

* نام احمد آل‌نعمه مدافع خوزستانی تیم نفت تهران در لیست این تیم قرار نگرفت. لیست ذخیره‌های نفت تهران سه جای خالی داشت.

*امیر زلیکانی، رحیم زهیوی، پیمان شیرزادی و آرش افشین از جایگاه تماشاگران دیدار را تماشا می کنند.

* ورود تماشاگران به استادیوم غدیر اهواز رایگان اعلام شده بود، اما استقبال چندانی از سوی هواداران صورت نگرفت.

* سیروس پورموسوی و دستیارانش به سمت نیمکت نفت رفته و با درخشان و کادر این تیم خوش‌وبش کردند.

*عیسی آل کثیر و مجتبی حق‌دوست قبل از بازی از پورموسوی رخصت گرفتند.

* داور مسابقه در دقیقه ۳۰ نیمه اول وقفه خنک کردن بازیکنان را به اجرا گذاشت.

* تیم نفت تهران با گلزنی بازیکن خوزستانی موفق به جبران گل خورده شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.