کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم لیورپول که پس از به ثمر رساندن گل سوم به بایرن‌مونیخ در شب گذشته مصدوم شد در خصوص آسیب دیدگی خود توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته لیورپول در جام آئودی کاپ توانست ۳ بر صفر بایرن‌مونیخ را شکست دهد. 

گل سوم را «دنیل استوریج» در حالی به ثمر رساند که پس از آن با مصدومیت کشاله ران احساس ناراحتی کرد و پس از چند دقیقه تعویض شد. 

صحنه گل استوریج که با آسیب دیدگی ران مواجه شد

این مهاجم در یکی دو فصل پیش نیز بیشتر مواقع به دلیل آسیب دیدگی از میادین دور بوده و اکنون نیز با این اتفاق ترس را به تن کلوپ و هواداران لیورپول انداخته است. 

اما استوریج در پایان دیدار طی مصاحبه‌ای اعلام کرد:‌ به نظرم خستگی زیاد بود که به زودی خوب می‌شوم. احساس خوبی دارم زیرا در تمرینات بسیار تلاش می‌کنم و تابستان پرفشاری داشتم. 

وی ادامه داد: بازی‌های زیادی را در لیورپول طی فصل‌های گذشته از دست دادم ولی اکنون نگاهم به آینده است و امیدوارم موفق نیز بشویم. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.