نایب رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنان و مربیان فوتبال حق دارند که پیگیر مطالباتشان باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، فریده شجاعی در مورد طلب های منصور پورحیدری از باشگاه استقلال به خبرنگار مهر گفت: هنوز هیچ اتفاقی از سوی باشگاه استقلال رخ نداده است. آقای افتخاری هم هنوز می گویند که اجازه بدهید ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد. البته قرارداد منصور کاملا شفاف است و اگر هم غیر قانونی بوده خود باشگاه و هیات فوتبال مقصر هستند نه منصور که عاشقانه برای استقلال تا روزهای آخر زندگی اش تلاش کرد.

نایب رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ایران در مورد هشدار و ضرب الاجل ای.اف.سی برای پرداخت دیون باشگاه های ایرانی گفت: تا جایی که من اطلاع دارم و کارهایی که فیفا و ای.اف.سی در قبال کشور ها و باشگاه های دیگر انجام داده، می دانم که آنها شوخی ندارند به ویژه فیفا. در واقع باید بدهی های باشگاه ها از بین برود. البته من چون خودم استقلالی هستم از استقلال شکایت نکرده ام و منتظرم مشکل دوستانه تر حل شود و استقلال ضرر نکند اما به هر حال این موضوع وجود دارد و نماینده های ایران در لیگ قهرمانان باید حساب هایشان را با مردم صاف کنند.

وی در مورد اینکه آیا ممکن است پروانه حرفه ای بدهکارها منحل بشود و باشگاه های بدهکار اجازه شرکت در لیگ برتر را نداشته باشند گفت: این موضوع را نمی دانم چون به نامه ها دسترسی ندارم که ببینم دقیقا چه مفادی در آن قید شده است اما این را می دانم که مسلما فدراسیون، وزارت ورزش و خود باشگاه نمی گذارند این اتفاق رخ دهد.

شجاعی در مورد اینکه آیا بازیکنان و طلبکارها کار خوبی می کنند که از استقلال شکایت می کنند؟ گفت: من نمی گویم کار خوب یا بدی است. به هر حال هر کسی با توجه به شرایط زندگی خودش تصمیم می گیرد. همه وقت می گذارند و زحمت می کشند. اگر بنا باشد حق و حقوقشان پرداخت نشود سنگ روی سنگ بند نمی شود.

وی تاکید کرد: به نظر من تنها استقلالی که تمام زندگی اش را برای استقلال گذاشت، منصور پورحیدری) بوده که به جرات می گویم از زندگی اش هم برای استقلال زد. گاهی هم مربی بود و هم هزینه های تیم و باشگاه را می داد. اما در نهایت به او هم کم لطفی شد. نه پول بیمارستان را دادند نه بیمه هایش را. باید به خانواده اش احترام بگذارند. بازیکنان و مربیان هم حق دارند که دنبال پولشان باشند. استقلالی بودن گناه که نیست بابت آن زندگی شان را بدهند.

شجاعی در مورد اینکه اگر کمیته انضباطی وظیفه اش را در چند سال اخیر درست انجام داده بود کار به اینجا نمی کشید، گفت: فدراسیون گوشزد می کند. نمی دانم متولی کیست اما درست می گویید اگر نظم و قوانین محکمی داشتند کار به اینجا که امروز رسیده، نمی رسید که ای.اف.سی بالای سرمان بیاید. سازمان لیگ باید سال به سال بدهی ها را صاف کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.