کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با تأکید بر اینکه دکتر داریم اما همیشه مصدوم هستیم، گفت: امکانات پزشکی باشگاه پرسپولیس در حد صفر است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال حسینی پس از قهرمانی تیمش در سوپرجام باشگاه‌های کشور اظهار داشت: بازی خوبی را از خود ارائه کردیم و توانستیم در مقابل تیم جوان نفت به پیروزی برسیم.

وی ادامه داد: متأسفانه خودم مصدوم هستم و هنوز نمی‌دانم که به بازی هفته اول لیگ برسم.

حسینی افزود: پزشک داریم اما امکانات ما در حد صفر است و می‌دانیم که با این شرایط بازیکنان اگر مصدوم شوند، به مشکل برخواهند خورد.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره مشکلات مالی پرسپولیس نیز گفت: این مشکلات همچنان پابرجاست، متأسفانه الأهلی که در لیگ قهرمانان با ما بازی دارد، هر روز بازیکنان بزرگ می‌گیرد؛ اما ما همچنان به دنبال مطالبات خود هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اعتصاب خواهید کرد یا خیر؟ گفت: ما اعتصاب نمی‌کنیم بلکه اعتراض داریم و بین اعتصاب و اعتراض فرق زیادی وجود دارد.

حسینی در پاسخ به این پرسش که آیا به بازی هفته اول برابر فولاد خوزستان خواهید رسید؟ گفت: برای من امشب وقت ام‌آرآی گرفتند؛ آن هم ساعت ۱۲ و من می‌دانم که به آن نخواهم رسید، باید اگر شد فردا شب، نشد پس‌فردا (با خنده) ام‌آرآی بگیرم. متأسفانه هیچ‌کس به فکر نیست و کار ما سخت خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.