کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم گیتی‌پسند گفت: تیم فوتسال گیتی‌پسند یکی از برندهای خوب آسیا و جهان است.تمام بازیکنان و کادر فنی انگیزه بالایی دارند که تا روز آخر مسابقات رقابت کنند و قهرمان این مسابقات شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی افضل بعد از جلسه نشست خبری که امروز برگزار شد در مورد آخرین وضعیت تیم گیتی‌پسند گفت: تیم ما از دو ماه قبل تمرینات خود را شروع کرده و در لیگ برتر هم که بازی کردیم برای ما مثل بازی های تدارکاتی بوده است. خوشبختانه تمام بچه‌ها همه آماده این مسابقات هستند و هیچ محروم و مصدومی هم نداریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد اینکه شما در نشست خبری اعلام کردید دوست دارید تا روز آخر مسابقات بمانید، گفت: تیم گیتی‌پسند یکی از برندهای خوب آسیا و جهان است و توقعات از این تیم بالا رفته تمام بچه ها و کادر فنی همه انگیزه بالایی دارند که تا روز آخر مسابقات رقابت کنند و قهرمان این مسابقات شوند.

سرمربی تیم گیتی‌پسند همچنین در مورد بازی‌ تدارکاتی که قرار بود با یکی از تیمهای ویتنام برگزار شود گفت: ما قرار بود قبل از فصل چند بازی تدارکاتی انجام دهیم که متاسفانه فرصت بازی تدارکاتی فراهم نشد و بازی‌های لیگ ما بازی‌های تدارکاتی شد و در اینجا ما نیاز داریم با یکی از تیم‌هایی که همانند چین و ژاپن دوندگی و از لحاظ ظاهر تاکتیکی به این دو تیم خیلی نزدیک هستند دیدار دوستانه داشته باشیم.

وی در پایان در مورد حریفان تیم گیتی‌پسند در این رقابت‌ها گفت: تیم ژاپن همیشه از تیم‌های مطرح و خوب آسیا بوده و این تیم همیشه مدعی قهرمانی است و امسال هم برای قهرمانی به این بازی‌ها پا گذاشته اما چین تیمی خوبی را تشکیل داده و تا این لحظه بازیکنان خارجی خوبی جذب کرده و امیدوارم بچه‌ها در این مسابقات حرفه‌ای عمل کنند تا بتوانیم ما با جام قهرمانی به ایران باز گردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.