سرپرست تیم ملی امید گفت: حضور کارلو کی‌روش و نظراتی که او به تیم ملی امید می‌دهد می‌تواند نقطه قوتی برای این تیم باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین اخوت در حاشیه تمرین تیم ملی امید در مورد وضعیت اولین جلسه تمرینی گفت: عید سعید فطر را به همه مسلمین جهان و مردم ایران تبریک می‌گویم. کارمان را آغاز کردیم و برای رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا آماده می‌شویم. این اولین اردوی ما برای شرکت در رقابت‌های انتخابی زیر ۲۳ سال آسیا بود. قرار بود ۲۶ بازیکن به تمرین بیایند اما با ۱۷ نفر کار را آغاز می‌کنیم. امیدوارم در ادامه کار باشگاه‌ها تعامل کنند تا همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم. اردوی بعدی ما از ۱۵ تیر است.

وی افزود: کادر فنی بسیار خوب و منسجمی داریم که ان‌شاءالله با حمایت فدراسیون و رسانه‌ها تیم خوبی را آماده می‌کنیم تا راهی مسابقات شود.

سرپرست تیم ملی امید در باره همکاری باشگاه‌ها با تیمش خاطرنشان کرد: تعدادی از باشگاه‌ها با ما همکاری کردند اما تعدادی دیگر به دلیل حضور در اردوهای آماده‌سازی پیش فصل بازیکنانشان را در اختیار تیم ملی امید قرار ندادند. بازیکنان استقلال، پرسپولیس، سایپا، سپاهان، صنعت نفت و... خودشان را به ما نرساندند و با هماهنگی‌هایی که صورت می‌گیرد امیدوارم هرچه زودتر به ما ملحق شوند.

اخوت تأکید کرد: تازه کارمان را استارت زدیم. باید می‌دیدیم چه کسانی به تمرین می‌آیند و چه کسانی در اردو شرکت نمی‌کنند و در ادامه رایزنی‌های لازم را انجام می‌دهمی.

وی در مورد اینکه آیا کارلوس کی‌روش نظارت مستقیم روی تیم دارد،‌اظهار داشت: بله، هماهنگی‌هایی صورت گرفته است، در انتخاب سرمربی مشورت شده و او در ادامه هم توصیه‌های خود را مطرح می‌کند و حضورش می‌تواند به تیم کمک کند. حضور کی‌روش می‌تواند نقطه قوتی برای تیم ملی امید باشد.

سرپرست تیم ملی امید در رابطه با مشکل اعزام تیم ملی امید یادآور شد: بیش از ۲ سال و ۶ ماه با تیم ملی امید کار کردم، در این مدت شرایطی که فدراسیون به خصوص سازمان نظام وظیفه، فرماندهی ناجا، سپاه و ارتش فراهم کردند، هیچ مشکلی برای اعزام‌ها نداشتیم. امیدواریم در ادامه هم با هماهنگی ارگان‌ها هیچ مشکلی به وجود نیاید.

اخوت در مورد مشکل نداشتن بازی تدارکاتی گفت: دو بازی با سوریه پیش‌بینی کرده بودیم که آنها به دلیل برنامه‌ای که داشتند از انجام این دو مسابقه منصرف شدند. اولویت ما بازی با تیم‌های خارجی است اما گر نشد دو بازی داخلی برگزار می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.