کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

میلاد صادقیان پس از عدم توافق مالی، از سپیدرود جدا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه سپیدرود، میلاد صادقیان بازیکن سیرجانی گل‌گهر که در ابتدای فصل نقل و انتقالات در تمرینات سرخ پوشان شرکت کرده بود، پس از عدم توافق مالی، از سپیدرود جدا شد.

سید محسن حسینی، عماد میرجوان، میعاد یزدانی، غلامرضا رضایی، مهرداد جماعتی، حسین ابراهیمی، علی دهقان، سید احمد آهی، ایمان صادقی و توحید غلامی در بازار نقل و انتقالات به عضویت سرخ پوشان درآمده اند. از بین بازیکنان یاد شده تاکنون ۵ بازیکن سهیمه لیگ برتری سپیدرود بوده اند و هنوز دو سهیمه لیگ برتری سرخ پوشان شهرباران باقی مانده است، که با توجه به تکمیل ظرفیت بازیکنان بزرگسال این دو سهمیه می تواند در بین بازیکنان زیر ۲۳ سال جذب گردد.

سپیدروی ها در حال حاضر در اردوی کردان حضور دارند و شنبه آینده برای پیگری تمرینات شان به رشت باز می گردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.