سرمربی تراکتورسازی گفت: نباید دل مان را به نیم‌فصل خوش کنیم و از ابتدای فصل باید پرقدرت ظاهر شویم.

به گزارش خبرگزاری فارس، یحیی گل محمدی بعد از تساوی یک بر یک تیمش در دیدار دوستانه مقابل عقاب تبریز، در جمع خبرنگاران، گفت: فاز اول تمرینات را پشت سر گذاشتیم. بیشتر روی کارهای هوازی کار کردیم.

وی افزود: از نحوه تمرینات راضی بودم. در این مرحله بیشتر روی کارهای بدنی کار کردیم. با توجه به تعطیلی مسابقات و اینکه تمرینات مدتی تعطیل بود شرایط تیم از لحاظ بدنی خوب نبود. باید بیشتر کار کنیم تا بازیکنان وضعیت بهتری پیدا کنند.

گل‌محمدی در مورد دیدار دوستانه مقابل عقاب تبریز، تصریح کرد:‌ ‌اولین بازی تدارکاتی ما بود بدن‌ها هنوز به آمادگی کامل نرسیده است. هنوز شرایط خوبی پیدا نکردیم. این بازی کمک می‌کند تا در آینده به شرایط بازی برسیم و کم کم وضعیت بهتری پیدا کنیم.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه یادآور شد:‌ نگرانی ما در حال حاضر به شرایط فعلی است که داریم. تمام نگاه و تلاش ما این است که در نیم فصل اول شرایط خوبی داشته باشیم. با وجود مشکلاتی که بوجود آمده کارمان سخت شده است. نباید دلمان را به نیم فصل خوش کنیم باید از همین حالا قوی کار کنیم تا کارمان قوی پیش برود. این قول را می‌دهم تمام اعضای تیم با تمام قوا بازی ‌کنند. برای اینکه بگوییم نتایج چطور رقم می‌خورد و در آینده چه خواهیم کرد زود است. در نیم فصل در پستی که لازم هست بازیکن جذب می‌کنیم و تا آن موقع کارمان را با قدرت پیش می‌بریم.

وی در مورد اینکه تراکتورسازی باید در پلی آف آسیا هم به میدان برود، عنوان کرد: بازی پلی اف بعد از نیم فصل برگزار می‌شود زود است از الان در این مورد صحبت کنیم فعلا مسابقات نیم فصل اول برایمان مهمتر است.

گل‌محمدی در مورد شرایط بازیکنان تیمش، عنوان کرد:‌ در این مدت بیشتر کار بدنی کردیم. هنوز از لحاظ فنی با اعضای تیم کار نکردیم این بازیکنان فرصت دارند بیشتر خود را نشان دهند بعضی از این بازیکنان جوان در نیم فصل اول بازی می کنند. امیدوارم لیاقت خود را نشان دهند و بتوانند تا پایان لیگ فیکس بازی کنند. این مسئله به خودشان ربط دارد که نشان دهند چقدر کیفیت دارند.

در مورد اردوی خارج از کشور، گفت: یک اردوی ۱۰ روزه برای حضور در ترکیه پیش بینی کردیم که این مسئله هنوز قطعی نشده است. فردا یا پس فردا این مسئله مشخص خواهد شد.

وی افزود:‌ انتظار داریم هواداران از ما حمایت کنند. مطمئن هستم این اتفاق می افتد چرا که در سالهای قبل هم شاهد این مسئله بودیم. هواداران هم شرایط تیم را درک می‌کنند. آنها با تمام توان پیش می‌آیند و با حضور پر شور خود به ما کمک می‌کنند.

وی در مورد موضوع محمدرضا اخباری و رفتن خالد شفیعی، اظهار داشت: اخباری به طور قطع به تراکتورسازی نمی‌آید. سایپا با آمدن او مخالفت کرد. در مورد شفیعی هم نظرم را گفتم. تیم شرایطی دارد که بازیکنان باید در این وضعیت به تیم کمک کنند. خالد بازیکن آزاد بود و حق انتخاب داشت. اصرار به اینکه یک بازیکن با ما قرارداد ببندد درست نیست. او تصمیم گرفت با ما قرارداد امضا نکند و وقتی دیدم شرایط اینطور است قید او را زدم و فکر نمی کنم دیگر در تیم ما جایی داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.