سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد، گفت: بازی کردن در این ورزشگاه به رشد فوتبال مشهد کمک خواهد کرد. ورزشگاهی که استانداردهای روز دنیا را دارد و اگر از آن استفاده نکنیم، سرمایه‌مان از بین می‌رود.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پدیده مشهد، رضا مهاجری با اشاره به برگزاری تمرین این تیم در ورزشگاه امام رضا(ع) گفت: این تمرین باعث افزایش انرژی ما در راه آماده سازی تیم شد چرا که در زمینی تمرین کردیم که تمام استانداردهای جهانی را دارد و از کیفیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: باید از مسئولین آستان قدس رضوی به ویژه حجت الاسلام رئیسی تولیت محترم و همچنین یوسفی مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی تشکر کنم که امکان برگزاری این تمرین را به وجود آوردند.

مهاجری اظهار داشت: به نظر من، بازی کردن در این ورزشگاه به رشد فوتبال مشهد کمک خواهد کرد. ورزشگاهی که استانداردهای روز دنیا را دارد و اگر استفاده نکنیم، سرمایه‌مان از بین می‌رود.

وی اظهار داشت: این ورزشگاه گنجایش ۱۲۰۰ خودرو را در پارکینگ خود دارد. این در شرایطی است که بیشتر استادیوم‌ها معضل پارکینگ دارند. ورزشگاه امام رضا(ع) زیباست و امکانات و چمن خوبی دارد و بازیکنان تیم وقتی وارد ورزشگاه شدند حیرت زده شده بودند.

مهاجری تصریح کرد : با نگاه مثبتی که در آستان قدس رضوی نسبت به ورزش و فوتبال وجود دارد، و جلسات خوبی که بین مدیران باشگاه و تربیت بدنی آستان قدس رضوی برگزار شده است امیدوارم بتوانیم بازی‌های‌مان را در این ورزشگاه برگزار کنیم.

وی در خصوص روند جذب بازیکنان این تیم گفت: تلاش ما این بود تا مرحله اول استخوان بندی تیم را حفظ کنیم و در کنار آنها نقاط ضعف خود را با جذب بازیکنانی همچون حاتمی، قاسمی نژاد‌، خلعتبری و بازیکنان دیگر جوانی که از تیم های دیگر جذب کردیم، قوت ببخشیم.

سرمربی تیم پدیده ادامه داد: هنوز چند جای خالی دیگر نیز در تیم وجود دارد که در حال مذاکره با بازیکنان مدنظر هستیم در روزهای آینده خبرهای خوب دیگری برای اهالی فوتبال خراسان و هواداران پر شور پدیده خواهیم داشت.

وی گفت: طی چند روز آینده اردوی خود را در ترکیه برگزار خواهیم کرد و چند بازی تدارکاتی را با تیم های حاضر در کمپ آماده سازی برگزار می کنیم.

* حمیدرضا کریمویی مدیرعامل باشگاه پدیده نیز با اشاره به برگزاری تمرین این تیم در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد گفت: از مدت‌ها قبل جلسات مختلفی را با یوسفی مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی داشتیم و در نهایت با موافقت او یک جلسه تمرین در این ورزشگاه مدرن و مجهز برگزار کردیم.

وی افزود: آستان قدس رضوی همواره نگاه ویژه ای را به مقوله ورزش داشته است و پس از افتتاح این ورزشگاه به دست تولیت معزز آستان قدس رضوی نیز تلاش‌های خوبی برای برگزاری بازی‌های نمایندگان استان در این ورزشگاه انجام شده است.

کریمویی یادآور شد: ورزشگاه امام رضا(ع) از همه نظر یکی از استادیوم‌های ویژه کشور به شمار می‌رود و قطعا باید برای برگزاری مسابقات فوتبال نیز هماهنگی های لازم در این باره صورت بپذیرد.

مدیرعامل باشگاه پدیده اظهار داشت: نامه‌نگاری‌های استفاده از این ورزشگاه صورت گرفته است. صحبت‌های خوبی با آستان قدس رضوی داشتیم و هیات فوتبال نیز کمک زیادی در راستای استفاده از ورزشگاه امام رضا(ع) به ما کرد. اگر توافق بر سر مسائلی همچون نحوه و زمان استفاده حاصل شود، این استادیوم می‌تواند پذیرای حریفان پدیده در لیگ هفدهم باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.