مدیران پرسپولیس همچنان اصرار دارند قراردادهای شان سقف دارد و بیشتر از یک میلیارد نیست!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مدیران پرسپولیس خطاب به کمال کامیابی‌نیا که قراردادشرا تمدید نمی‌کرد، گفته‌اند ما با هر ۶ ملی‌پوش ثابت خود قرارداد یک میلیاردی بسته‌ایم!البته احتمالاً همین یک میلیارد هم به سازمان لیگ اعلام می‌شود و آنها هم آن را رویسایت می‌گذارند اما آیا خود بازیکنان پرسپولیس می‌توانند این ادعا را باور کنند کههر ۶ ملی‌پوش تیم‌شان یک میلیارد بسته باشند؟!

سال قبل و اواسط لیگ بودو درحالی که به گفته مسئولان باشگاه ، بیرانوند ۷۰ درصد مطالباتش را گرفته بود ،او اصرار داشت فقط ۴۰ درصد از طلب هایش را گرفته و چندباری قهر کرد. این اعتراض راچند ستاره دیگر تیم هم داشتند و البته گمانه زنی ها درباره رقم دو برابریقراردادهای شان وجود داشت.

البته درباره طارمی وامیری ارقامی خیلی بالاتر به گوش می رسید و نکته دیگر درباره پرسپولیس این بود کهگرچه گفته شد کل رقم قراردادهای شان ۱۸ میلیارد بوده است اما حالا مشخص شده آنهافصل قبل فقط ۴۵ میلیارد از تبلیغات سامانه هواداری شان درآمد داشتند و اگر نیمی ازاین پول هزینه تیم می شد ، باز هم پول زیادی باید در حساب تیم می ماند اما هیچبدهی شاخصی از بدهی های معروف و پرونده های این تیم در فیفا هم در این مدت پرداختنشده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.