پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: زوج افتخاری و منصوریان در استقلال موفق عمل کردند و بی انصافی است اگر به آنها نمره قبولی ندهیم.

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین شرایط استقلال اظهار داشت: متاسفانه از اولین روزهای فصل بسیاری از دوستان ما نقدهای غیر منصفانه‌ای در خصوص عملکرد تیم داشتند و در روزهای خوب و بد این تیم را به باد انتقاد می‌گرفتند. حتی الان که تیم در بهترین شرایط قرار دارد و نتایج خوبی در ایران و آسیا گرفته باز هم برخی‌ها دست از شیطنت بر نمی‌دارند و عملکرد تیم را مورد انتقاد قرار می‌دهند.

وی افزود: مثلا بعد از پیروزی با ارزشی که برابر العین داشتیم همین آقایان آمدند و گفتند تیم بد بازی کرد و فقط نتیجه گرفت و نحوه بازی تیم را زیر سئوال بردند. اما همین ها به این نکته اشاره نکردند که این تیم نیمی از بازیکنان ثابتش را به دلایل مختلف در اختیار نداشت و تنها با نیمی از بازیکنانش با العین بازی کرد. با این وجود بازی را هم برد.

پیشکسوت استقلال با اشاره به عملکرد این تیم در این فصل گفت: یادمان باشد که آبی پوشان در حالی فصل را شروع کردند که مدیر تیم آقای افشارزاده بود و افتخاری در سیاست های ابتدای فصل استقلال نقشی نداشت. با این وجود تیم به رغم ضعف هایی که در نیم فصل اول داشت، در نهایت به مقام نایب قهرمانی لیگ رسید، سهمیه مستقیم آسیا به دست آورد و در جام باشگاه های آسیا هم که فوق العاده نتیجه گرفت. ابتدا السد پر مهره و پر ستاره را در مرحله پلی آف مغلوب کرد، سپس از مرحله گروهی بالا آمد و در اولین بازی یک هشتم نهایی هم که یک تیم پر ستاره دیگر مثل العین را مغلوب کرده است. پس باید به عملکرد افتخاری نمره قبولی داد.

نوری خاطرنشان ساخت: زوج منصوریان و افتخاری که از هارمونی خوبی هم بهره می‌برند عملکرد خوبی داشتند و به عقیده من شاید یکی از برگ برنده‌های تیم استقلال در این فصل همین هماهنگی خوبی بود که بین منصوریان و افتخاری ایجاد شده بود. همین هماهنگی می‌تواند در فصل بعد و فصل های بعد باعث ارتقای وضعیت آبی پوشان شود.

مدافع پیشین آبی پوشان در خصوص بازی برگشت این تیم مقابل العین بیان داشت: العین از پر مهره ترین و ثروتمند ترین تیم‌های غرب آسیا است و این تیم بهترین بازیکن آسیا را در اختیار دارد و یک مدعی جدی برای قهرمانی آسیا محسوب می‌شود. اما به گمان من شرایط بازی برگشت به گونه‌ای است که شانس نماینده ما به مراتب از میزبان اماراتی اش بیشتر است. تیم استقلال شایسته صعود به مرحله بعدی مسابقات است و من امیدوارم که در بازی برگشت شانس در خانه این تیم شایسته را بزند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.