کاپیتان پرسپولیس با بیان اینکه مهدی طارمی از من خواست که ضربه پنالتی را بزند گفت: کاش خودم پشت ضربه پنالتی می ایستادم.

به گزارش خبرنگار مهر سید جلال حسینی پس از تساوی بدون گل تیمش برابر لخویای قطر در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی را انجام دادیم و می توانستیم در نیمه اول به گل دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: در نیمه دوم هم کاملا حاکم میدان بودیم و موقعیت های زیادی بدست آوردیم اما متاسفانه بدشانس بودیم و توپ هایمان به گل تبدیل نشد.

سیدجلال حسینی در پاسخ به این سئوال که چرا شما ضربه پنالتی نزدید، گفت: طارمی اکثر پنالتی ها را به گل تبدیل کرده بود و از من خواست که او پنالتی را بزند من هم قبول کردم ولی متاسفانه او پنالتی را از دست داد و ای کاش خودم پشت ضربه پنالتی می ایستادم و آن را به گل تبدیل می کردم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نبود تماشاگران در نتیجه پرسپولیس تاثیرگذار بوده است یا خیر گفت: مطمئنا حضور هواداران می توانست کمک زیادی به ما کنند و اگر آنها در ورزشگاه حضور داشتند بازی را با پیروزی به پایان می رساندیم.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که فکر می کنید در قطر چه نتیجه ای را به دست خواهید آورد گفت: دیدار سختی را پیش رو خواهیم داشت. شرایط آب و هوایی و میزبانی به سود لخویا است و ما باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم تا مقابل این تیم پیروز شده و به دور بعد صعود کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )