کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه قرار بود قبل از تعطیلات بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شود، گفت: هنوز این اتفاق نیفتاده است.

سیروس پورموسوی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار تیمش از هفته بیست و ششم لیگ برتر برابر سیاه‌جامگان مشهد گفت: بازی مشکلی را پیش‌رو داریم و با تیمی باید جدال کنیم که شرایط خوبی در جدول ندارد و به دنبال این است تا بتواند با پیروزی برابر ما به اوضاع خود سر و سامان بدهد.

وی تأکید کرد: سیاه‌جامگان یک تیم جنگنده و دونده است و از زمان حضور میثاقیان تابحال توانسته امتیاز کسب کرده و این شانس را دارد که سال آینده نیز در لیگ برتر باقی بماند.

سرمربی استقلال خوزستان در ادامه تصریح کرد: ما امروز عازم مشهد هستیم تا در آنجا هم تمرین برگزار کنیم و بتوانیم با آمادگی کامل به مصاف سیاه‌جامگان رفته و با توجه به بازی‌های باقی‌مانده، امتیازات لازم را کسب کرده و حتی سهمیه لیگ قهرمانان را نیز به دست بیاوریم.

پورموسوی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلات مالی تیم شما برطرف شده است یا خیر؟ گفت: مشکلات مالی ما همچنان پابرجاست، قرار بود قبل از عید پرداختی به بازیکنان داشته باشیم اما این مسئله محقق نشد و گفته شده است تا قبل از پرواز ما به قطر برای دیدار برابر لخویا، به بازیکنان پول داده خواهد شد و من امیدوارم که این بار مثل پایان سال ۹۵، بدقولی صورت نگیرد و بازیکنان با گرفتن بخشی از مطالباتشان، شارژ مالی شوند.

وی در خصوص محروم و مصدومین تیمش برای دیدار برابر سیاه‌جامگان مشهد گفت: عقیل کعبی و آرش افشین را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهیم داشت و پیمان شیرزاد هم دچار مصدومیت است که کادر پزشکی تیم تلاش می‌کند تا این بازیکن را به دیدار برابر سیاه‌جامگان برساند.

پورموسوی در خصوص دیدار تیمش برابر لخویای قطر از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان نیز گفت: بازی سختی را مقابل لخویا خواهیم داشت، این تیم یکی از تیم‌های قدرتمند آسیاست و نتایج خوبی کسب کرده و امیدوارم بازیکنان ما بتوانند همانطور که در دیگر دیدارهای لیگ قهرمانان موفق بوده‌اند، در این بازی هم نتیجه لازم را کسب کنند.

سرمربی استقلال خوزستان تأکید کرد: درست است که تیم ما از مشکلات مالی رنج می‌برد اما بازیکنان من برای بازی‌های بین‌المللی، این مسائل را فراموش کرده و تنها به موفقیت کشورشان فکر می‌کنند زیرا این دیدارها جنبه ملی دارد و با بازی‌های لیگ برتر تفاوت‌های بسیار دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولین استانی نگاه ویژه‌ای به تیم ما داشته و تلاش کنند تا این تیم هم در لیگ قهرمانان و هم در لیگ برتر موفق باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.