رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: فیفا اسناد و مدارک میزبانی ایران برای رقابت‌های جام‌جهانی فوتسال را پذیرفته و ما شانس بیشتری نسبت به سایر کشورها داریم.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط میزبانی کشورمان در جام جهانی فوتسال گفت: ما در ابتدا درخواست و مدارک خود را با دیگر کشورها از جمله آمریکای جنوبی، آفریقا و همچنین چند کشور آسیا برای فیفا ارسال نمودیم که در حال حاضر در مرحله اول، فیفا اسناد و مدارک ما را پذیرفته و در مرحله دوم که بازدید از تأسیسات و امکانات ورزشی سالن، خوابگاه و... می‌باشد، فیفا بازدید به عمل می‌آورد و ۶ و ۷ مهرماه نتیجه قطعی جهت میزبانی را اعلام می‌نماید.

ترابیان همچنین در مورد شرایط میزبانی گفت: ما در مواردی که فیفا جهت میزبانی اعلام کرده شانس بیشتری نسبت به سایر کشورها و قاره‌ها داریم و در آسیا از همه کشورهای آسیایی شرایط‌مان بهتر است و چون فیفا میزبانی را برای ۲ دوره متوالی به قاره‌ای نمی‌دهد، شانس قاره آسیا و ما از سایر کشورها بیشتر می‌باشد و امیدوارم بتوانیم برای اولین بار شرایط میزبانی جام جهانی فوتسال را در ایران فراهم نماییم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )